يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۵۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سرمربی تیم ملی ایران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای بازیگری‌ام در آن حضور داشتم و با تمام احترامی که برای هواداران قائل هستم، باید بگویم با این شرایط و امکانات نمی‌توانم ادامه همکاری دهم.
به گزارش پایگاه 598، کارلوس کی‌روش پس از جلسه با کفاشیان در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به جرات می‌گویم ایران بهترین جایی بود که در طول دوران حرفه‌ای مربی‌گری‌ام حضور داشته‌ام. امروز آمدم تا با همکارانم درباره شرایط آینده صحبت کنم. من نگفته بودم که استعفا خواهم داد. تمام وظایف و تعهدات ما برنامه‌ریزی شده است و امروز نیز در مورد همین مسائل با همکارانم در کادر فنی گفت‌وگو داشتیم.

وی در این باره ادامه داد: درباره ادامه همکاری با فدراسیون نیز باید بگویم با توجه به صحبتی که در برنامه 90 داشتم، علاقه‌مند بودم این فرصت را داشته باشم تا با کفاشیان درباره احساسات و عقایدم صحبت کنم. برای این فوتبال و هواداران ایران احترام زیادی قائلم و این احترام بی‌پایان است. باز هم می‌گویم که ایران بهترین جایی است که در آن مربی‌گری‌ کرده‌ام ولی این حقیقت نمی‌تواند چشمان‌مان را ببندد. امیدوارم بتوانم بیشتر در ایران بمانم ولی اولا نمی‌دانم در آینده نزدیک چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال باید بگویم با این شرایط ادامه دادن، امکان‌پذیر نیست و نمی‌توانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم. بدون حمایت مالی و با این اختلافاتی که پشت پرده وجود دارد، دستیابی به موفقیت غیر ممکن است.

کی‌روش با بیان اینکه گزینه دیگری به جز رفتن برای ارائه به فدراسیون نداشتم افزود: با کفاشیان صحبت کردم تا از طریق یک تفاهم دو سویه به همکاری خود با فدراسیون پایان دهم. احساس می‌کنم اگر من مشکل تیم ملی هستم، برای حمایت از این تیم باید بروم. من این تصمیم را در اختیار رییس فدراسیون می‌گذارم و اگر مصلحت برای پیشرفت فوتبال رفتن من است، طی یک تفاهم دو سویه این اتفاق حاصل شود.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: همه ما اکنون به استراحت و تفکر روی مسائل پیش‌رو نیازمندیم.

جام
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها