يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۵۶۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
قلعه دراکولا در رومانی مقصد نخست گردشگری اروپای شرقی معرفی شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، قلعه دراکولا در جنوب رومانی محل زندگی و دفن کنت دراکولا، خون‌آشامی مشهور بوده و در سال 2014 به طور متوسط روزانه میزبان 6100 گردشگر بود.

این قلعه به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه زیبا، سبک خاص معماری از سال 2005 و پس از مرگ آخرین وارث کنت دراکولا به یکی از جاذبه های گردشگری رومانی تبدیل شده، در سال گذشته میلادی میزبان حدود دو میلیون گردشگر بود.

 

 

 قلعه دراکولا در رومانی که در حال حاضر مقصد نخست گردشگری اروپای شرقی به شمار می رود، به دلیل حضور دراکولای افسانه ای در آن شهرت جهانی دارد و تا کنون فیلمها و داستانهای زیادی درباره زندگی وی ساخته و نوشته شده است.

براساس بررسی ها، هزینه اقامت و تفریح گردشگران در کشورهای در رومانی بسیار پایین بوده که باعث شده این کشور کوچک از چند سال قبل با الحاق به اتحادیه‌ اروپا، گردشگرانش چند برابر شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها