يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۵۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
نامه نيوز/ بازيکني که از او به عنوان ستاره پرسپوليس نام برده مي شود به حدي بي انضباط است که بدون هماهنگي و اجازه راهي ترکيه مي شود!
بازيکن جوان و جنجالي پرسپوليس در مدتي که در اين تيم بازي مي کند يا درگير حاشيه هاي ريز و درشت درون و بيرون زمين بوده يا در صفحات اجتماعي فعاليت مي کند و جالب اينجاست که در فوتبال نتيجه گراي فوتبال ايران نه علي دايي با اين بازيکن برخورد کرد و نه حميد درخشان روش مناسبي براي مقابله با اين بازيکن پيدا کرد.
در اين خصوص موضوع جالبي درباره اين بازيکن شنيده مي شود. يکي از دوستان صميمي وي که از فوتباليست هاي آينده دار کشورمان است و در يکي از تيم هاي خوب فوتبال کشورمان بازي مي کند مي گويد: زماني که مصدوم بود و دوران مصدوميتش را سپري مي کرد بدون اجازه از کادرفني و براي تفريح راهي ترکيه شد!»مشخص نيست که چرا حميد درخشان بر روي عملکرد بازيکنان پر حاشيه تيمش نظارتي ندارد و اين بازيکن تا کجا مي خواهد به اين رفتارهاي غير حرفه اي ادامه دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها