کد خبر: ۲۹۱۶۱۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،دکتر امین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره اتفاقات اخیر پیرامون فسخ قرارداد هندریک هلمکه و مدت دوری این بازیکن از میادین عنوان کرد: هلمکه پس از تست پزشکی که از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گرفته شد به استقلال پیوست و در بازی دوستانه با نفت آبادان دچار مصدومیت شد.

وی ادامه داد: پس از آن طبق روال از وی MRI گرفته و نتیجه آزمایش‌ها به بهترین فوق تخصص‌های زانوی ایران نشان داده شد. این متخصصان نظر دادند که مینیسک خارجی هلمکه دچار پارگی است و غضروف مفصل را هم درگیر کرده و نیاز به جراحی دارد. مدارک این اظهارنظرها هم موجود است.

معاون پزشکی باشگاه استقلال تاکید کرد: طبق نظر پزشکان فوق تحصص در صورتی که هلمکه تحت عمل جراحی قرار می‌گرفت برای رسیدن به شرایط ایده‌آل بدنی به 6 هفته زمان نیاز داشت و با توجه به اینکه قراردادش 6 ماهه بود عملا بخش زیادی از بازی‌های استقلال را از دست می‌داد. با این حال اینکه قرارداد یک بازیکن بسته یا فسخ شود در اختیار کمیته پزشکی نیست و ما فقط نظر و گزارش خود را به باشگاه ارائه می‌دهیم.

نوروزی گفت: بنده و همکارانم در کمیته پزشکی باشگاه استقلال از نظر پزشکان فوق تخصص درباره آسیب دیدگی هلمکه، دفاع و اعلام می‌کنیم که اظهارنظرهای غیرتخصصی جایی در این میان ندارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها