أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۶۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که اضافه‌ وزنش هنگام قرارداد با پرسپولیس عادی بوده است.

به گزارش پایگاه 598، در مورد اولین بازی‌ رسمی‌اش برای پرسپولیس، شرایط سرخپوشان در آغاز دوباره لیگ، دربی تهران، لیگ قهرمانان آسیا و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: ابتدا در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن صحبت کن.

فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم مخصوصاً در نیمه دوم که چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم اما از این موقعیت‌ها استفاده کنیم و روی یک ضد حمله گل خوردیم. بازی برای ما مهم بود، ما تا جمعه فقط در دیدارهای دوستانه به میدان رفته بودیم و بازی با ذوب‌آهن در هماهنگ شدن ما تأثیر فراوانی داشت.

تسنیم: در بازی با ذوب‌‌آهن زمانی که اعلام شد باید تعویض شوی نمی‌خواستی این کار را انجام دهی، این حرکت دلیل خاصی داشت؟

مشکل خاصی نبود، می‌خواستم روی ضربه کرنر در زمین حاضر باشم، چون ممکن بود بتوانم روی سانتر دروازه حریف را باز کنم. باز هم می‌گویم مشکل خاصی نبود.

تسنیم: شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

در زمان تعطیلی لیگ مربی می‌تواند بهتر تیم خود را بشناسد و با آغاز لیگ شرایط بهتری پیدا کند، فکر می‌کنم پرسپولیس هم این وضعیت را دارد.

تسنیم: زمانی که به پرسپولیس آمدی اضافه وزن تو حسابی سوژه رسانه‌ها شده بود...

اضافه وزن من عادی بود چون از تعطیلات به تمرینات پرسپولیس آمده بودم ولی مهم این است که توانستم با تمرینات سختی که انجام دادم به شرایط و وزن عادی و شرایط آمادگی برگردم.

تسنیم: حتماً می‌دانی به تیمی آمدی که هواداران زیادی دارد و این هواداران از مهاجم‌مان تیم خود گلزنی می‌خواهند؟

کاملاً‌ به این مسئله آگاه هستم ولی از هر چیزی مهمتر قهرمانی و موفقیت تیم است، واقعاً فرقی نمی‌کند چه کسی گل بزند هرچند کار من گل زدن است.

تسنیم: درباره لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟

لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های دشواری است و از سطح خوبی برخوردار است. آنطور که من اطلاع دارم پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد اما سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

تسنیم: بزرگترین بازی فوتبال ایران دربی تهران است، در مورد این بازی چقدر اطلاعات داری؟

وقتی به پرسپولیس آمدم متوجه شدم دربی تهران چه بازی مهمی است اما لیگ در یک بازی خلاصه نمی‌شود و فکر می‌کنم قهرمانی در لیگ برای پرسپولیس بسیار مهم‌تر باشد.

تسنیم: از وقتی به پرسپولیس آمدی با بازیکنان ارتباط خوبی پیدا کردی.

خوشبختانه ایرانی‌ها مانند برزیلی‌ها افراد مهربان و خونگرمی هستند و من هم از این بابت مشکلی ندارم.

تسنیم


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها