أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۵۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۰     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
در حالي تيم نفت با 34 امتياز در صدر جدول رده بندي ليگ است که پارسال در مدت زمان مشابه پرسپوليس با تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار داشت.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس تیم نهم امسال با 11 امتیاز بیشتر یعنی 33 امتیاز در صدر بود ،تراکتور تیم چهارم امسال با یک امتیاز بیشتر یعنی 33 امتیاز وتفاضل گل ضعیف تر در رده دوم بود.

نفت تیم صدر نشین امروز پارسال هم با 33 امتیاز در رتبه سوم بود واستقلال تیم پنجم لیگ با 32 امتیاز (یک امتیاز بیشتر از حالا)در رده چهارم بود.

فولاد هم 32 امتیاز داشت،نکته جالب این که نفت،فولاد،تراکتور واستقلال به نسبت پارسال تنها یک امتیاز بالا وپایین شده اند اما پرسپولیس با افت 11 امتیازی مواجه شده است.

بیشترین رشد را در بالای جدول سپاهان دارد که پارسال 27 امتیاز داشت وامروز با 6 امتیاز بیشتر در رده سوم جدول است.

بین تیم های دیگر لیگ به جز صبا و ذوب آهن که هرکدام 9 امتیاز در لیگ بالاآمده اند وملوان که پارسال 24 امتیاز وامسال 13 امتیاز گرفته وسقوط آزاد کرده است بقیه تیم های لیگ در همان دامنه پارسال ابقا شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها