أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۵۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ملي‌پوش نفت‌تهران که يکي از پديده هاي تيم‌ملي در جام‌ملت‌هاي آسيا شناخته شد اکنون تمام تمرکزش را روي نفت گذاشته است.
به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که بعد از جام‌ملت‌ها‌ کمتر حاضر به صحبت شده بود. در مورد شرایط خود و تیمش و همچنین تیم‌ملی گفت‌وگویی انجام داد.

نتوانستم مثمرثمر باشم

خدا را شکر نحوه تمرینات خیلی خوب است. چند روزی استراحت کردم اما هنوز به آن شرایط ایده آل نرسیده ام انشاالله رفته رفته همه چیز بهتر می‌ شود. متاسفانه روز جمعه در بازی با استقلال صنعتی شرایطی پیش آمد که خیلی نتوانستم مثمرثمر باشم. خستگی در تن من مانده بود و آنطور که باید و شاید بازی نکردم.

تیم دست و پا بسته ای نیستم

در مورد دیدار با راه‌آهن هم باید بگویم که ما موقعیت های خیلی خوبی داشتیم. من خودم دقیقه 88 موقعیت داشتم اما نتوانستم استفاده کنم اما حریف از تک موقعیت استفاده کرد و به گل رسید. در فوتبال هم یک قانون است که اگر نزنی می‌ خوری، باید 3، 4 تا می‌زدیم و با خیال آسوده در صدر می‌ ماندیم. البته هنوز هم صدرنشین هستیم. هفته بعد هم یک بازی بسیار سخت با سپاهان داریم و 3 امتیاز را می‌ خواهیم نفت هم تیم دست و پا بسته ای نیست.

کی‌روش برای کشور ما یک افتخار است

خدا شاهد است به دلیل اینکه خودم در تیم‌ملی بودم از کارلوس کی‌روش طرفداری کنم ولی او یک افتخار خیلی بزرگ برای کشور ما است. هر کس دیگری که بیاید نمی‌ تواند این تیم را جمع کند او جوان هایی چون آزمون، پورعلی‌گنجی و غفوری را به همگان نشان داد و مشخص است که دنبال هدف جدیدی است. اگر ما الان یک مربی دیگر بیاوریم جام‌جهانی را از دست می‌ دهیم.

منتظر فرصت 5 دقیقه ای بودم

من در جام‌ملت‌ها‌ فقط 5 دقیقه بازی بودم تا بتوانم خودم را نشان دهم خدا را شکر آقای کی‌روش هم به من اعتماد کرد. کار من نسبت به گذشته خیلی سخت تر شده باید تلاشم را چند برابر کنم. نمی‌ خواهم جایگاهی که به دست آورده ام را راحت از دست دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها