أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ديدار تيم هاي ساسولو و اينتر لحظاتي پيش با نتيجه 3-1 به سود ساسولو خاتمه يافت.
به گزارش "ورزش سه"، ساسولو پس از پیروزی در زمین میلان در هفته 17 (2-1) در سه بازی بعدی خود موفق به کسب پیروزی نشده بود. دو تساوی و یک شکست حاصل کار این تیم در سه بازی اخیر بود. اینتر نیز از 4 بازی اخیر خود از 12 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز اندوخته بود.در دو فصل اخیر، اینتر دو بار موفق شده بود با 7 گل ساسولو را شکست دهد.

اولین خطر بازی را ویدیچ در دقیقه 5 روی دروازه میزبان خلق کرد. این بازیکن می توانست کرنر ارسالی را به گل تبدیل کند اما موفق نبود. پس از یکی دو حمله توسط ساسولو، سرانجام این تیم در دقیقه 17، توسط زازا و با زیبایی هرچه تمامتر به گل دست یافت.
توپ ارسالی از جناح چپ را زازا به زیبایی درون محوطه کنترل کرد و از گوشه محوطه،با شوت محکم پای چپ، توپ را به طاق دروازه اینتر کوبید. در این صحنه کاری از دستان هندانوویچ ساخته نبود.



  12 دقیقه بعد، سانسونه یک گل زیبای دیگر وارد دروازه اینتر کرد تا حساب کار 2-0 به نفع میزبان شود. صربه استثنایی این بازیکن تقریبا از همان زاویه ای که گل اول به ثمر رسیده بود، سبب شد تا اینتر نیمه اول را با دو گل عقب افتادگی به رختکن برود.




نیمه دوم با فشار اینتر آغاز شد و این تیم دو بار توسط شقیری و یک بار توسط دودو موقعیت هایی عالی را از دست داد. بخصوص ضربه شقیری که به تیر دروازه برخورد کرد. ضربه سر دودو را نیز دروازه بان ساسولو روی خط دروازه مهار کرد.

سرانجام در دقیقه 83، اینتر یکی از گل های خورده را جبران کرد. پاس رو به عقب اشتباه مدافع ساسولو را ایکاردی که از دقیقه 56 وارد بازی شده بود، در میانه راه قطع کرد و پس از جا گذاشتن دروازه بان ساسولو گل اول اینتر را به ثمر رساند.




در ادامه و در دقیقه 91، دونکور با خطایی واضح، هم مرتکب پنالتی شد و هم با دریافت کارت قرمز، اینتر را 10 نفره کرد. پنالتی را براردی در دقیقه 93 به گل سوم ساسولو بدل کرد تا اینتر، شکستی سنگین و تلخ را در مقابل حریف کوچکش متحمل شود. ساسولو با این برد، 31 امتیازی شد و به رده هفتم رسید و اینتر نیز با همان 26 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها