يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۷۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
عصر امروز دور برگشت ديدارهاي ليگ دسته اول آزادگان با برگزاري 11 مسابقه به پايان رسيد.
به گزارش "ورزش سه "، عصر امروز دور برگشت دیدارهای لیگ دسته اول آزادگان با برگزاری 11 مسابقه به پایان رسید. دیدار تیم های اتکای گلستان و نفت آبادان به دلیل اعتصاب بازیکنان اتکا به پرداخت نشدن طلبشان حاضر با بازی برابر نفت نشدند تا نتیجه تنها بازی برگزار نشده از هفته دوازدهم با رای کمیته انضباطی مشخص شود.

فولاد نوین اهواز 4 - نیروی زمینی تهران 1 ؛ بازی قهرمانانه

فولاد نوین در مصاف با نیروی زمینی از همان دقایق نخست بازی را با چهره ایی تهاجمی شروع کرد و موفق شد با گلزنی امیر زلیکانی ، مهدی نیایش پور (2 گل) و فرشاد جان افزا به یک پیروزی شیرین دست یابد. فولادی ها با این برد 24 امتیازی شدند و تا صدر جدول را در اختیار خود داشته باشند. اسماعیل کیانی زننده تنها گل نیروی زمینی بود.

ایران جوان بوشهر3- گیتی پسند اصفهان 2 ؛ پیروزی به لطف غیرت

ایران جوان که از دغدغه مالی آسایش ندارد همانطور که پیش بینی می شد به لطف حمایت طرفداران و غیرت مثال زدنی بازیکنانش موفق شد تیم تا دندان مسلح گیتی پسند را در یک بازی پر گل مغلوب کند تا به لطف این برد در جایگاه دوم گروه قرار بگیرد. حسین موجی و شاهرخ غلامرضاپور (2 گل) دروازه گیتی را باز کردند و برای گیتی هم حمید قاسمی نژاد و حمید کاظمی گلزنی کردند. ایران جوان با این برد شکست دور رفت را جبران کرد.
پیمان فرخی مهر ؛ داور بازی در دقیقه 35 مسابقه در از نشان دادن کارت زرد دوم به مرتضی عزیز محمدی ؛ بازیکن گیتی خودداری کرد تا گیتی از 10 نفره شدن جان سالم به در ببرد.

فجر سپاسی شیراز 1- آلومینیوم هرمزگان 1 ؛ تساوی به درد نخور

حتی تعطیلات 40 روزه بازی ها هم باعث نشد تا دو تیم سابقاً لیگ برتری فجرسپاسی و آلومینیوم به انسجام تاکتیکی و آمادگی مطلوب برسند. ارایه بازی محتاطانه حاصل 90 دقیقه تلاش دو تیم بود. گلایه سرمربی فجرسپاسی از داوری و بازی ضعیف حمید جوکار که یک ضربه پنالتی به حریف هدیه داد از نکات قابل ذکر بازی بودند. امین شجاعیان و عیسی آل کثیر (پنالتی) زننده گل های فجر و آلومینیوم در این دیدار بودند.

نساجی مازندران 2- استقلال اهواز 1 ؛ شروع طوفانی نساجی

دیدار نساجی و استقلال که از حساس ترین بازی های روز اول از دور برگشت بود با دو گلی که شاهین مجیدی و بهمن طهماسبی به ثمر رساندند به سود نساجی تمام شد. گل مجیدی که در دقیقه اول مسابقه به ثمر رسید سریعترین گل لیگ بود. سعید بخشی زاده ؛ داور این مسابقه در دقیقه 30 کریم شاهوردی (استقلال) و علی نوریان (نساجی) را به دلیل شیطنت از بازی اخراج کرد.

مس کرمان 2- نفت و گاز گچساران 1 ؛ گل آوخ و اکبر را نجات داد

دیدار تیم های مس و نفت و گاز که تا آخرین دقایق بازی 1-1 بود با گل طلایی مهرداد آوخ به سود مس تمام شد تا اکبر میثاقیان نفس راحتی بکشد. نفت و گاز در این بازی نمایش خوبی داشت ولی یک لحظه غفلت مردان دفاعی این تیم باعث شد تا نفت و گاز با دستانی خالی راهی گچساران شود. احمد زنده روح گل اول مس را زد و محمد خان احمدی هم برای تیم مهمان گلزنی کرد.

شهرداری اردبیل 2- تربیت نوین یزد صفر ؛ تیم دایی برد

شهرداری اردبیل که در دور برگشت از حمایت علی دایی برخوردار است در نخستین بازی خود در دور برگشت موفق شد حریف یزدی اش را مغلوب کرده و سه امتیاز شیرین به حسابش واریز کند. حسین حبیبی و روح اله نعمتی زننده گل های شهرداری برابر تربیت نوین بودند.

اتکای گلستان- نفت آبادان پول ندادند بازی نکردند

مدیران اتکای گلستان به دلیل اینکه به تعهدات مالی خود عمل نکرده و پولی به بازیکنان پرداخت نکرده بودند با واکنش سخت آنها مواجه شدند. بازیکنان اتکا با نشستن روی نیمکت ذخیره ها و عدم حضور در زمین مسابه باعث شدند تا این بازی لغو شود.

پارسه تهران 1- راهیان کرمانشاه صفر ؛ پارسه بدون مربی برد

مدیران پارسه از اینکه تیم شان بدون مربی و ضزبه پنالتی محمد اسماعیل نظر برابر راهیان به پیروزی رسیدند خوشحال شدند.

داماش گیلان 2- شهرداری تبریز 2 ؛ برد داماش در آخرین ثانیه ها سوخت

داماش در حالی که تا آخرین ثانیه های مسابقه 2-1 از شهرداری پیش بود با ضربه سر اتابک نمازی دروازه اش باز شد تا 3 امتاز بازی از چنگش خارج شود. محمد رستمی و هادی سهرابی برای داماش گلزنی کردند و سجاد رهبر و اتابک نمازی هم گل های شهرداری را به ثمر رساندند تا خداداد در نخستین بازی یک امتیاز برای شهرداری به دست بیاورد.

فولاد یزد 1– مس رفسنجان 2 ؛ قهر مربی فولاد

مس با شکست دادن فولاد جایگاهش را در صدر جدول تثبیت کرد. رسول سروش نیا و امین متوسل زاده برای مس گلزنی کردند و وحید نعمتی هم گل فولاد را به نام خود نوشت. نکته جالب در این باز قهر مربی کروات فولاد بود. این مربی به دلیل عدم دریافت بخشی از قرارداداش در نیمه اول از جایگاه ویژه به تماشای بازی نشست و در نیمه دوم با پادرمیانی اعضای تیم روی نیمکت فولاد نشست.

گل‌گهر سیرجان 1- پاس همدان 1؛ گل گهر زور بردن ندارد

عملکرد گل گهر و پاس همانند دور رفت بود. بازی سرد و بی روح و دل بستن به تک موقعیت ها و همین تفکر و رویکرد باعث شد تا دو تیم پس از 90 دقیقه به تساوی 1-1 برسند. سعید کاظمی و مجتبی زارعی زننده گل های گل گهر و پاس در این دیدار سرد بودند.

شهرداری بندرعباس صفر- سیاه جامگان مشهد 2 ؛ شهرداری حرفی برای گفتن نداشت

شهرداری بندرعباس که در نیم فصل خوب تمرین کرده بود و حتی در بازی های تدرکاتی نتایج قابل قبولی کسب کرده بود در مصاف با سیاه جامگان حرفی برای گفتن نداشت و با دو گل مغلوب مهمان مشهدی شد. مکی شریف (بازیکن خودی) و حمید غلامی زننده گل های سیاه در این دیدار بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها