أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
هادي طباطبايي مربي فعلي تيم اميد بازي تيم هاي استقلال ـ سپاهان و پرسپوليس ـ ذوب‌آهن را حامل دو نکته مهم دانست.
به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی معتقد است گلزنی رضا عنایتی در اولین بازی خود برای استقلال از جهاتی اهمیت بسیار دارد. وی عنوان کرد: عنایتی مهاجم سن و سال داری است اما چه می‌ شود که در این سن و سال باز هم زهردار و خطرناک است. به نظر من بازیکنان جوان بیایند نوع زندگی و تمرینات این آدم را الگوی خود قرار بدهند. عنایتی در این سن و سال ثابت کرد اگر هدف فقط ارتقای کیفیت باشد و یک بازیکن حرفه ای زندگی سالمی را در پیش بگیرد، با سن و سال بالا در یکی از بهترین تیم های این مملکت هم می‌ تواند بدرخشد و باز هم روی بورس بماند.

وی در مورد دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن عنوان کرد: من کاری به نتیجه این بازی ندارم. اما نکته ای که کاملا به چشم می‌آید، اعتماد مدیران و هواداران ذوب‌آهن به کادرفنی و بازیکنان این تیم است. همانطور که می‌ بینیم آرام آرام به جایگاه واقعی خود نزدیک شده و باز هم در حال تبدیل شدن به همان ذوب‌آهن نایب قهرمان آسیا هستند. آنها علاوه بر نتیجه گیری بازی خوبی نیز از خود ارائه می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها