أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۶۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
داويد دخيا که مورد توجه باشگاه رئال مادريد براي جانشيني کاسياس قرار دارد به احتمال زياد، طي هفته هاي آتي، قرارداد خود را با منچستريونايتد تمديد خواهد کرد.
به گزارش "ورزش سه"، درخشش دخیا در این فصل به حدی بوده که مدیران یونایتد حاضر نیستند تحت هیچ شرایطی این دروازه بان آماده را از دست بدهند. مساله ای که هواداران این باشگاه نیز با آن موافقند. دیلی میرور امروز در گزارشی ادعا کرد که باشگاه منچستریونایتد به دخیا پیشنهاد حقوق 240 هراز پوندی در هفته داده است که در نوع خود برای یک دروازه بان، یک رکورد محسوب می شود.
با پافشاری یونایتدی ها برای حفظ دخیا و قرارداد جدیدی که به او پیشنهاد داده اند، انتظار می رود که این دروازه بان به زودی قراردادش با یونایتد را تمدید کرده و قید رئال مادرید را بزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها