أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۷۶۶
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سهراب بختياري زاده معتقد است حضور روي نيمکت مربيگري تفاوت هاي اساسي با بازي کردن داخل زمين دارد.
به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده که جدیدا به جرگه مربیان پیوسته در رابطه با این روزهای مربیگری اش گفت: در حال حاضر در تیم نفت امیدیه مشغول به مربیگری هستم. دنیای مربیگری مشکلات و لذت های خودش را دارد که کاملا با دورانی که بازی می‌ کردم، فرق می‌ کند. این روزها تمام تمرکزم روی این موضوع است که چگونه تجربیاتم را به جوان ها و بازیکنان تیمم انتقال دهم. در گذشته شرایط به گونه ای بود که پیشنهاد برای سرمربیگری و بازیکن بودن همزمان داشتم. اما می‌خواستم به طور کامل از دنیای بازیگری خداحافظی کنم سپس روی نیمکت مربیگری بنشینم. در حال حاضر هم به تجربیات دوران بازیگری ام نمی‌ خواهم بسنده کنم و در کلاس های رده های مختلف مربیگری شرکت می‌ کنم.

بختیاری زاده راجع به انتقادهای صورت گرفته اخیر از کی‌روش معتقد است: من بسیار با این مساله که 2 گروه مخالف و موافق داشته باشیم، مخالفم. متاسفانه ما یا همیشه طرف مقابل را می‌کوبیم یا کورکورانه از وی تعریف می‌ کنیم. به طور مثال اخیرا تعریف هایی از آقای کی‌روش می‌ بینم برای من که سال هاست در فوتبال بوده ام شائبه به وجود می‌ آورد و مطمئنم خود کی‌روش هم از این موضوع خوشش نمی‌ آید. طرف مقابل نیز به گونه ای وی را می‌ کوبد که احساس می‌ کنی حتما هدفی پشت این رفتار است. در حالی که من معتقدم باید سوال کرد و انتقاد سالم. انتقاد شروع پرسش و پاسخ است، مثلا من از آقای کی‌روش سوال دارم که چرا دقیقا تیم ما با تاکتیکی که مقابل آرژانتین قرار گرفت، در مقابل امارات ایستاد؟ این یک سوال است جنبه تضعیف ایشان یا تیم را ندارد. اگر از همان ابتدا ما منطقی انتقادها و سوال هایمان را مطرح می‌ کردیم فکر می‌ کنم جواب منطقی هم می‌ گرفتیم ولی هیچ وقت این اتفاق نیفتاد یا در حال به به و چه چه کردن هستیم یا مربی را می‌ گذاریم گوشه دیوار و به وی شلیک می‌کنیم.

بختیاری زاده در پایان اضافه کرد: باید کمی حرفه ای تر به فوتبال نگاه کنیم. اخیرا برنامه ای در تلویزیون دیدم که در آن عنوان شده بود، برخی فوتبالی ها قبل از جام‌ملت‌ها‌ از حضور کی‌روش استقبال می‌ کردند و الان مخالف او هستند که نام من هم بین آنها بود. در حالی که اصلا اینگونه نیست من موافق حضور کی‌روش بودم، الان هم چند انتقاد و سوال دارم هرگز ایشان را نکوبیدم. خیلی خوب است اگر قرار بر انتقاد باشد، با احترام باشد. نه کسی را بکشیم نه او را حلواحلوا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها