امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۱۷۷۳
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
ديديه دروگبا در مصاحبه با تله فوت فاش ساخت که علاقمند است قرارداد يکساله اش با چلسي را براي فصل بعد تمديد کند.
به گزارش "ورزش سه"، دروگبا که سال 2012 چلسی را به مقصد شانگهای چین ترک کرده بود، یک نیم فصل در این تیم بازی کرد و سپس راهی گالاتاسرای شد. تابستان گذشته بود که این بازیکن اسطوره ای باشگاه چلسی، به درخواست مورینیو بار دیگر به باشگاه محبوبش بازگشت و در 27 بازی این تیم در تمام رقابت های این فصل نیز به میدان رفته؛ هرچند که اکثرا به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده است.
دروگبا شب گذشته در مقابل سیتی نیز با وجود غیبت کاستا روی نیمکت بود و رمی به جای او بازی کرد. البته او در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد.

دروگبا به تله فوت گفت:" برنامه من برای سال آینده، حضور در تیم چلسی به عنوان بازیکن است. در این تیم شاد هستم و دوست دارم قراردادم را یک فصل دیگر تمدید کنم."

مهاجم ساحل عاجی چلسی در مورد تساوی شب گذشته مقابل سیتی گفت:" ما غایبان مهمی داشتیم اما نشان دادیم که بدون آنها نیز در فاز حمله تیم قدرتمندی هستیم. رمی خیلی خوب بازی کرد و گلش نشان داد که او بازیکن مناسبی برای چلسی است. واضح است که دوست دارم از ابتدا به میدان بروم اما از شرایط کنونی خودم ناراضی نیستم."


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها