يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۷۷۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
آرسنال در ديداري يک طرفه، موفق شد با نتيجه 5-0 استون ويلا را شکست دهد.
به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند، در دیدار امشب هم کاملا برتر از حریف بودند در نهایت با کسب سه امتیاز، به یک امتیاز منچستریونایتد در رتبه سوم جدول رسیدند.
تنها 8 دقیقه از شروع بازی سپری شده بود که پاس دیدنی اوزیل، ژیرو را با برد گوسان، دروازه بان استون ویلا تک به تک کرد و او هم با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد.



برتری توپچی ها بر بازی ادامه پیدا کرد و سانتی کاسورلا می توانست در دقیقه 26 برتری تیمش را دو برابر کند اما ضربه او به تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد.
تسلط میزبان بر بازی تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.



نیمه دوم هم با حملات آرسنال آغاز شد و در دقیقه 56، مسوت اوزیل سرانجام گل دوم توپچی ها را به ثمر رساند. این بار الیویه ژیرو در نقش گلساز ظاهر شد و اوزیل که در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.



7 دقیقه بعد، تئو والکات برتری آرسنال را به سه گل افزایش داد. پاس سانتی کاسورلا، ستاره جوان آرسنال را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او هم با یک ضربه فنی، توپ را به قعر دروازه فرستاد.



چوبا آکپوم که در دقیقه 70 جانشین الیویه ژیرو شد، تنها 4 دقیقه بعد از ورود به زمین، پایه گذار گل چهارم آرسنال شد. او پس از پشت سر گذاشتن حریف، توسط گوسان در محوطه جریمه سرنگون شد تا یک ضربه پنالتی نصیب آرسنال شود. کاسورلا پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه شلیک کرد و توپ پس از برخورد به دست دروازه بان استون ویلا، وارد دروازه شد.



حملات آرسنال تا ثانیه های پایانی ادامه پیدا کرد و سرانجام در وقت های تلف شده، پاس عرضی سانتی کاسورلا به بلرین، با ضربه این بازیکن، به پل پنجم توپچی ها تبدیل شد.
آرسنال با این پیروزی 42 امتیاز شد و هم امتیاز با ساوتهمپتون که یک بازی کمتر انجام داده، در رتبه پنجم جدول جای گرفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها