يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۸۰۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۳     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
سیدنی مورنینگ هرالد انتخاب کرد؛
بر اساس گزارش «سیدنی مورنینگ هرالد» دیدار تیم ملی ایران برابر عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 - استرالیا به عنوان بهترین بازی این رقابتها معرفی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سایت «سیدنی مورنینگ هرالد» با بررسی مسابقات جام ملت‌های 2015 آسیا اقدام به انتخاب بهترین‌های این تورنمنت کرد که بر اساس گزارش نویسندگان آن، دیدار تیم ملی ایران برابر عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی به عنوان بهترین بازی جام معرفی شده است.

در این گزارش آمده است: اگر از دیدگاهی بی‌طرف بازی تیم‌های ملی ایران و عراق را در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها مورد توجه قرار دهیم، بهترین مسابقه تورنمنت بود. دو رقیب سرسخت در مرحله حذفی، یک کارت قرمز، شش گل، چهار گل در وقت اضافه، داوری بحث برانگیز و ضربات پنالتی. از این بیشتر برای چی می‌خواهید؟

دیدار تیم ملی ایران و عراق

نویسندگان سایت «سیدنی مورنینگ هرالد» در بخش دیگری از گزارش خود در خصوص بهترین گل جام عنوان کردند: با وجود رقابت شدید بین تیم کیهیل و احسان حاج‌صفی، گل از راه دور و تماشایی لونگو بهترین گل تورنمنت شد.

تنها کیفیت گل مورد بحث نیست بلکه انواع و اقسام مهارت‌ها در چرخش، کنترل توپ و شلیک آن از فاصله دور باعث شده که ماسیمو لونگو در بالاترین سطح ممکن یعنی در فینال به ثمر برساند. به طور معمول کمتر در بازی‌های فینال شاهد چنین گلی هستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها