يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۱۸۱۷
زمان انتشار: ۲۳:۴۵     ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به افزایش ۷۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به یک ماه قبل، گفت: به مناسبت آغاز دهه فجر تقاضا برای این کالا افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز؛ محمد یوسفی با اشاره به افزایش حدود ۷۰۰ تومانی قیمت مرغ نسبت به یک ماه قبل، اظهار داشت: قیمت مرغ از چهارشنبه هفته قبل، روندی صعودی در پیش گرفت و بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش یافت اما بهای این کالا روز گذشته مجددا بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ تومان افت کرد.

وی، قیمت هرکیلوگرم مرغ را در میدان بهمن ۶۰۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر قیمت مرغ زنده درب مرغ‌داری بین ۴۶۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان است، ضمن اینکه مراکز خرده فروشی باید حداکثر ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان به قیمت کالای خود بیفزایند و هرکیلوگرم مرغ را بین ۶۳۰۰ تا ۶۴۰۰ تومان عرضه کنند.

یوسفی در مورد علت افزایش قیمت مرغ افزود: به مناسبت آغاز دهه فجر تقاضا برای این کالا افزایش یافته است، ضمن اینکه قیمت مرغ اگر به ۷۵۰۰ تومان برای مصرف کنندگان برسد، نیز بالا نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها