امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۱۸۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۳۵     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
مسئول سایت مرکز اسلامی هامبورگ:
سیدمحسن آل بتول در گفتگو با «نسیم» با تاکید بر این که منتظر اثرگذاری سریع این نامه بر جوانان غربی نیستیم، گفت: جمع‌بندی بازخورد این نامه نیازمند زمان است چرا که کار توزیع نامه هنوز به پایان نرسیده است

به گزارش پایگاه 598، سیدمحسن آل بتول، مسئول سایت مرکز اسلامی هامبورگ آلمان در گفتگو با «نسیم»، استقبال از نامه مقام معظم رهبری در جامعه آلمان را خوب خواند و با تاکید بر این که منتظر اثرگذاری سریع این نامه بر جوانان غربی نیستیم، گفت: حمع‌بندی بازخورد این نامهدر جامعه آلمان نیازمند زمان است چرا که کار توزیع نامه هنوز به پایان نرسیده است و همچنان این موج ادامه دارد.

وی افزود: همکاران مسئول مرکز اسلامی هامبورگ که متشکل از طلاب جوان هستند همچنان در صد نشر و توزیع نامه از طریق شبکه‌های مجازی هستند. یکی از گام های مهم ما در این عرصه این است که گرچه نامه به زبان آلمانی ترجمه شده اما در تلاشیم تا متن  و پیام رهبری را به ادبیات روز و مناسب برای جوانان تنظیم و منتشر کنیم.

این فعال فرهنگی با بیان این که با سایر گروهای شیعه دیگری که در منطقه وجود دارند‌ و سایر گروه‌ها برای توزیع و نشر نامه رایزنی شده است تا اقدامات لازم صورت بگیرد، اظهار داشت: همچنین از طریق انجمن های دانشجویان اروپا نیز در صدد هستیم تا نامه را به بدنه دانشجویی نیز برسانیم.

آل بتول با اشاره به این که یکی از مزایای مرکز هامبورگ قرار گرفتن در بافت توریستی این شهر است و سالانه میزبان بیش از 60 هزار توریست است،  اذعان داشت: از زمانی که نامه منتشر شده سوالات توریست ها نیز حول محور نامه رهبری مطرح می شود، پرسش‌هایی از این دست که چرا این نامه در این برهه نگارش و منتشر شده، چرا از طریق شبکه های اجتماعی توزیع شده است چرا که این کار، اقدامی نو و بدیع است. برای بسیار ی جالب است که از بستر فضای مجازی و شبکه هایی که توسط افرادی که ضد اسلام هستند طراحی و مدیریت می‌شود، برای این دعوت به تفکر درباره اسلام استفاده شده است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها