أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۱۹۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
با آغاز دومين روز از جشنواره فيلم فجر کارگردان و عوامل «خداحافظي طولاني» با سخنانشان به نوعي نسبت به قرار گرفتن فيلمشان در نوبت اول نمايش فيلم‌ها انتقاد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، دومين روز از جشنواره فيلم فجر با اکران «خداحافظي طولاني» به کارگرداني فرزاد مؤتمن کار خود را در مرکز همايش‌هاي برج ميلاد آغاز کرد و البته براي اکران اين فيلم نيز با تأخير 15 دقيقه‌اي از عوامل خواسته شد که روي سن بيايند.

فرزاد مؤتمن در سخناني گفت: از همه به خاطر اينکه ساعت 6 صبح از خواب بلند شدند و راه افتادند آمدند تا به سانس 10 برسند و فيلم ما را ببينند تشکر مي‌کنم.
وي افزود: اميدوارم مخاطبان اين فيلم را دوست داشته باشند. «خداحافظي طولاني» يک عاشقانه کوچک است و حاصل زحمت اعضاي گروه ما است.

ساره بيات نيز در واکنش به حضور اهالي رسانه در سالن مرکز همايش‌هاي برج ميلاد اظهار کرد: تصور نمي‌کردم اين حجم از سالن پر بشود.

سعيد آقاخاني نيز از حضور مخاطبان در سالن تشکر کرد.
در ادامه ميثم کائد مدير توليد نيز گفت: ببخشيد که مزاحم خوابتان شديم!
«خداحافظي طولاني» در نخستين سانس از برنامه‌هاي جشنواره فيلم فجر در روز دوم اکران مي‌شود و «زندگي پنهان» نيز مستندي است که در ادامه روز دوم و در ساعت 12:45 اکران خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها