کد خبر: ۲۹۱۹۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
به مناسبت سفر هیأت دولت به اصفهان کلید خورد
یکی از سایت‌های خبری در آستانه سفر استانی ریاست جمهوری به اصفهان اقدام به برگزاری نظرسنجی برای بیان مطالبات مردم از دولت کرده است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، یکی از سایت های خبری در آستانه سفر استانی ریاست جمهوری به اصفهان اقدام به برگزاری نظرسنجی برای بیان مطالبات مردم از دولت کرده است.

این مطلب که تحت عنوان "طرح بزرگ بیان مطالبه مردم اصفهان از رئیس محترم جمهور" بر خروجی "رویش نیوز" قرار گرفته، سعی کرده است طیف وسیعی از سلایق سیاسی و فرهنگی و مردمی را پوشش دهد.

از نکات جالب در این نظر سنجی پرداختن به مسائل کشوری علاوه بر مسائل استانی است. رویش نیوز نظر سنجی خود را به دو بخش استانی و کشوری تقسیم کرده تا از موضوعات خارج از استان و رساندن نظر مردم اصفهان به مسئولین نیز غافل نشود.

مشکلات استانی که در این نظر سنجی مورد توجه قرار گرفته است معضل آب، خشکی زاینده رود، آلودگی هوا، وضعیت صنعت، اشتغال، بنگاه های اقتصادی، فضای سیاسی استان و دانشگاه های اصفهان است.

این نظرسنجی همچنین در قالب مطالبه های ملی و بین المللی به موضوعاتی از قبیل حفظ عزت ملی در مذاکرات هسته ای، برخورد جدی با منتقدین، تلاش برای انجام هر توافقی در مذاکرات و بهبود وضعیت اقتصاد و معیشتی پرداخته است.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا کلیک کنید.

http://rooyeshnews.com/s/82730

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها