کد خبر: ۲۹۲۷۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ناکافی دانستن حمایت ها از صنعت خودرو در گذشته اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت های بی شمار در صنعت خودروسازی کشور، این صنعت باید مورد حمایت بیشتر مجلس و دولت قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت سایپا با ناکافی دانستن حمایت ها از صنعت خودرو در گذشته اظهار کرد: با توجه به وجود ظرفیت های بی شمار در صنعت خودروسازی کشور، این صنعت باید مورد حمایت بیشتر مجلس و دولت قرار گیرد.
محسن بیگلری افزود: خودروسازی کشور نسبت به گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار شده و خوشبختانه شرکت های تولیدکننده با شناخت دقیق از نیاز مخاطب در زمینه های مختلف نظیر تولید محصولات متنوع فعالیت می کنند.
وی افزود: حمایت های گذشته نهادهای قانون گذاری و اجرایی از صنعت خودروسازی کشور ناکافی بوده و اشتغال موجود در این صنعت باید تمامی بخش های مختلف را برای حفظ و حراست از دستاوردهای خودروسازی ترغیب کند.
نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به موفقیت های سایپا در بحرانی ترین سال های اقتصادی و صنعتی کشور تصریح کرد: در شرایطی که بسیاری از شرکت های تولیدی کشور با مشکلات مختلفی از جمله رکود، ورشکستگی، تعدیل نیرو و توقف فعالیت ها مواجه شدند گروه خودروسازی سایپا به خوبی توانست خود را از این بحران ها خارج کرده و وضعیت باثباتی را فراهم کند.
بیگلری با بیان این که مدیریت اصولی و صحیح مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا در خروج از این بحران بسیار موثر بوده گفت: در بازدیدی که دو سال قبل از خطوط سایپا صورت گرفت توقف خط و تعطیلی جریان تولید در این مجموعه را شاهد بودیم که وضعیتی نگران کننده را برای نمایندگان به همراه داشت، این در حالی است که هم اکنون خوشبختانه با تلاش مدیر عامل گروه و تیم مدیریتی، ثبات و آرامش خوبی در این گروه برقرار است.
وی در خاتمه گفت: امیدواریم با ورود محصولات جدید گروه سایپا به سبد عرضه شاهد بالا رفتن سطح کیفی تولیدات این گروه و افزایش رضایت مشتریان و خریداران باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها