امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۲۷۵۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
بیت قدیمی امام راحل در ایام دهه مبارک فجر به همت موسسه اعتباری کوثر مفروش شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تقدیر از همت موسسه اعتباری کوثر در مفروش کردن بیت قدیمی امام راحل گفت:  خوشبختانه نگاهی که این موسسه در عرصه‌های مختلف دارد نگاهی فرهنگی و اعتقادی است.

نصرت‌الله لطفی، در جمع کارکنان موسسه اعتباری کوثر در منزل امام خمینی (ره) در قم در سخنانی با اشاره به اقدام این موسسه در مفروش کردن بیت امام خمینی (ره) اظهار داشت: خوشبختانه نگاهی که این موسسه در عرصه‌های مختلف دارد نگاهی فرهنگی و اعتقادی است.

لطفی، عنوان کرد: در طول سال شاهد حضور و حمایت موسسه اعتباری کوثر در برپایی مراسمات مذهبی و دینی هستیم و امروز هم اقدام ارزشمندی از سوی این موسسه را شاهدیم که بیت قدیمی امام توسط این موسسه اعتباری مفروش شد که این اقدام درخور تقدیر بوده و ستودنی است.

وی همچنین با اشاره به تولید نرم‌افزار قیام ۱۹ دی به همت موسسه اعتباری کوثر در قم افزود: یکی از اقدامات فرهنگی این موسسه تهیه نرم افزار جامع قیام ۱۹ دی بود که این نرم افزار با گردآوری مطالب، تصاویر، سخنرانی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص این قیام؛ کمک خوبی به نسل جوان برای شناساندن این حرکت تاریخی دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی از همین منزل قدیمی امام راحل در قم آغاز شد و امروز آوازه آن به تمامی دنیا رسیده است.

لطفی، گفت: افراد بسیاری از کشورهای مختلف با حضور در شهر مقدس قم به خانه قدیمی امام راحل می‌آیند تا خانه رهبر بزرگ‌ترین انقلاب دوران معاصر را ببینند که اکثر آنان از سادگی و بی‌آلایشی این منزل متعجب زده می‌شوند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) به هدف خود کاملا ایمان داشتند افزود: امام راحل به راهی که برای خود انتخاب کرده بودند کاملا اعتقاد داشتند و هیچکس نمی‌توانست ایشان را از تصمیمی که گرفته‌اند منصرف کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم وحدت کلمه، پیروی آحاد ملت از رهبری امام خمینی (ره) و همچنین داشتن انگیزه‌های الهی در مسیر نهضت را جمله اصلیترین رمزهای موفقیت انقلاب اسلامی برشمرد.

لطفی، ایام الله دهه فجر را یادآور رشادت‌ها و جان فشانی‌های مبارزین انقلاب اسلامی دانست افزود: مردم انقلابی و متدین قم در دهه مبارک فجر با حضور در بیت امام خمینی (ره) بار دیگر با آرمانهای امام راحل (ره)، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند تا نشان دهند با ایستادگی و وحدت، مقابل همه مشکلات و دشمنان اسلام می‌ایستند و همیشه آماده جانفشانی، ایثار و مجاهدت در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها