امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۲۸۹۴
زمان انتشار: ۲۱:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۳
معاون امور مجلس و استان های صدا و سیما به پیشنهاد رئیس مرکز سیمای استان‌ها «محمدمهدی قاسمی» را به سمت مدیر شبکه مردم ایران «شما» منصوب کرد.
به گزارش پایگاه 598،حجت الاسلام موسوی مقدم در این حکم شبکه «شما» را تنها شبکه تلویزیونی رسانه ملی دانسته که همزمان تعریفی محلی، استانی و ملی دارد و تاکید کرده این شبکه بستری بی نظیر برای بازنمایی ظرفیت های فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مناطق مختلف کشور در مقیاس ملی و بین المللی است.

معاون امور مجلس و استان ها در این حکم از دکتر قاسمی خواسته با بازنگری در تعریف، ماموریت، وظایف، ساختار و محتوای برنامه ها و جدول پخش آن شبکه، سبک زندگی اسلامی – ایرانی را در اولویت مدیریت پیام شبکه «شما» قرار دهد.

حجت الاسلام موسوی مقدم در این حکم از زحمات دکتر مسعود احمدی افزادی، مدیر پیشین شبکه «شما» تقدیر و تشکر کرده است.

مدیر جدید شبکه «شما» دانش آموخته دکترای تخصصی روان پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی و رئیس شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیماست.

مدیریت شبکه آموزش سیما، مدیریت شبکه رادیویی سلامت و مشاور رئیس سازمان در امور جوانان از مهمترین سوابق مدیریتی دکتر قاسمی در رسانه ملی به شمار می رود.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها