کد خبر: ۲۹۲۹۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۲۶     ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
وزیر سابق اطلاعات گفت: انتخابات سال آینده سرنوشت‌ساز بوده و از هم‌اکنون القای شبهه برای صیانت از آرا و کم‌رنگ نشان دادن فتنه مطرح است و ملت باید هوشیار باشند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از لنگرود، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی امشب در نشست بصیرتی عماران ولایت در این شهرستان با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امام راحل انقلاب اسلامی را طراحی کرد و آن را به نتیجه رساند و مردم در پاسداری از مسیر انقلاب در صحنه هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر استحکام ولایت بوده و زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است، تصریح کرد: اسلام مسایل مبنایی و کلیدی خود را در قالب سلب و ایجاد مطرح می‌کند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه پست و مقام‌پرستی و غیر از خداپرستی باید کنار گذاشته شود، اضافه کرد: جایگزین این امر باید خداوند باشد.

وی ادامه داد: در مسایل سیاسی و حکومتی موضوع سلبی و ایجابی وجود دارد و در مباحث تربیتی و اخلاقی به همین صورت است.

مصلحی با بیان اینکه ابتدا باید صفات رذیله دور ریخته شود، یادآور شد: جایگزین آن ایثار، انفاق، شهامت و شهادت‌طلبی است و در مسایل اجتماعی ابتدا ایجاب و پس از آن سلب است مانند امر به معروف و نهی از منکر.

وی با بیان اینکه معیار ما در انقلاب اسلامی امام راحل است، تصریح کرد: ملت ایران پای انقلاب اسلامی جوانان و هستی خود را تقدیم کرده است.

وزیر سابق اطلاعات بررسی نقش صهیونیسم در طول انقلاب اسلامی را مهم دانست و اضافه کرد: باید بررسی شود که آنها چگونه رفتار کردند تا برخی از افراد را علیه انقلاب همراه خود کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد مسایل مبنای نظام که ولایت فقیه است را زیرسئوال می‌برند، گفت: عده‌ای امروز برای برطرف شدن مشکلات به آمریکا تکیه می‌کنند و در صدر اسلام چنین رفتارهایی از برخی افراد وجود داشت.

مصلحی اظهار کرد: در مقطعی مشکل غنی‌سازی 20 درصد برای درمان داشتیم و به دنیا اعلام کردیم برای برطرف شدن این مشکل به ما کمک کنید و غربی‌ها اعلام کردند هر چه غنی‌سازی کردید به ما تحویل دهید، اما چگونه می‌توان به دنیای غرب اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه مشکل غنی‌سازی 20 درصد هسته‌ای در داخل کشور توسط استاد شهید شهریاری انجام شد، خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در علوم مختلف ورود کرده و بسیاری از پیشرفت‌های علمی خود را اعلام نمی‌کنیم زیرا غرب آنها را شناسایی و ترور می‌کند.

مذاکره بهزاد نبوی با آمریکا میلیون‌ها دلار جریمه بر جای گذاشت

وزیر سابق اطلاعات پیشرفت در عرصه‌های مختلف را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: مذاکرات را قبول داریم و مذاکرات و مدیریت باید باشد اما هشدارها را اعلام می‌کنیم و از مذاکره در تاریخ باید عبرت گرفت.

وی ادامه داد: در دوران پیامبر (ص) برخی‌ در مذاکره درست عمل نکردند در حالی که پیامبر (ص) خط قرمزها را تعیین کرده بود اما این خطوط رعایت نشد.

مصلحی به مذاکره بهزاد نبوی پس از انقلاب در الجزایر با آمریکا اشاره کرد و متذکر شد: نبوی در این مذاکره دقت لازم را نداشت و نتیجه آن شد که سالانه میلیون‌ها دلار جریمه پرداخت می‌کنیم.

وی در بحث اقتصاد مقاومتی افزود: مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و استکبار متوجه شده که مقام معظم رهبری با مدیریت الهی نظام اسلامی را هدایت می‌کنند.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی تمام معادلات استکبار را در دنیا به‌هم ریخته است، خاطر نشان کرد: مذاکره با آمریکا از 10 سال پیش در حال انجام است و در مذاکرات غیرعلنی اعلام می‌کنند ایران معادلات منطقه‌ای را به‌هم ریخته است.

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را به‌هم ریخته است

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ایده و افکار به میدان آمده و معادلات جهانی را به‌هم ریخته است، افزود: ولایت فقیه از ارکان نظام اسلامی است و آمریکا می‌داند شهدا چراغ راه مردم ایران هستند.

مصلحی اضافه کرد: صهیونیسم‌های آمریکایی طراحی علیه انقلاب اسلامی را انجام می‌دهند و این نکته حائز اهمیت است و آمریکا فضای مذاکرات را مدیریت می‌کند و باید مراقبت داشته باشیم.

این مسئول سابق وزارت اطلاعات با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری طراحی آمریکایی را به‌هم می‌ریزند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری هشدار می‌دهند که با دشمن مذاکره می‌کنید.

وی با بیان اینکه دشمن اعتقاد دارد انقلاب اسلامی و ولایت فقیه طراحی استکبار را به‌هم ریخته است، گفت: بیداری اسلامی در فتنه شکل گرفته است و دشمن برای اینکه انقلاب‌های الهی و انقلاب‌های ارزشی را متوقف کند سه راهبرد دارد.

راهبرد فتنه موسوی قبل از انتخابات و برای دو سال پس از آن طراحی شده بود

وزیر سابق اطلاعات راهبرد نخست را شبهه برای ایجاد فتنه، راهبرد دوم را ایجاد فتنه برای ایجاد بدعت و راهبرد سوم را نیز بدعت برای ایجاد انحراف در مسیر انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: جزوه‌ای که از دفتر میرحسین موسوی بیرون آوردیم تمام راهبردها از یک سال قبل از انتخابات تا دو سال پس از انتخابات مطرح شده بود.

وی با اشاره به انتخابات سال آینده خاطر نشان کرد: انتخابات سال آینده سرنوشت‌ساز بوده و از اکنون القای شبهه برای صیانت از آرا و کم‌رنگ نشان دادن فتنه مطرح است و ملت باید هوشیار باشند به ویژه نیروهای حزب‌الله که باید بیدار باشند تا بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها