أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۳۶۸۹
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
مشاور ریاست سازمان اوقاف کشور با اشاره به اينكه امام خمینی (ره) به جهان اسلام عزت بخشيد، گفت: امام راحل بنای حکومت خود را مردم، رهبری و قانون اساسی قرار داده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، حجت السلام سید جلال رضوی شامگاه یکشنبه در مراسم ۱۰ شب ۱۰ سخنران در دفتر امام جمعه همدان یادآور شد: زمانی که دنیا بازیچه دست شرق و غرب شده بود، امام خمینی (ره) وارد عرصه معادلات شد.

وی ادامه داد: شهید مدنی در همدان نقش ارزنده ای در پیروزی انقلاب داشت و همراه کفن پوشان در ۲۱ بهمن برای مقابله با تانک‌ها با جمع زیادی از مردم همدان در جاده منتهی به استان کرمانشاه حاضر شد تا مانع عبور آنان به تهران شود.

مشاور ریاست سازمان اوقاف کشور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به جهان اسلام ارج داد و به قرآن عزت بخشید، بیان داشت: احکام قرآنی فرایند معادلات سلطه را در منطقه و خاورمیانه برهم ریخته است.

رضوی ادامه داد: امام خمینی (ره) بنای حکومت خود را مردم، رهبری و قانون اساسی قرار داده بود و کلام رهبرکبیر انقلاب در عدم دخالت آمریکا در امورکشور برای آنان مشخص بود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب هزینه، جان و مال می‌خواهد تا پا بگیرد، افزود: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را مرحله اول حرکت می‌داند که پس از آن حکومت، دولت و مملکت اسلامی تشکیل شد کمااینکه وی برای جهان، تمدن اسلامی را پیش بینی کرده است.

امام خمینی (ره) به حوزه‌ها روح و به روحانیت آبرو داد

مشاور ریاست سازمان اوقاف کشور با بیان اینکه امام خمینی (ره) به حوزه‌ها روح و به روحانیت آبرو داد،  افزود: از پنج هزارسال تمدن بشری چهار هزار و ۶۰۰ سال در جنگ و خونریزی گذشته و مابقی نیز صرف تدارک برای جنگ شده است.

رضوی بیان داشت: رهبرکبیر انقلاب با دست‌های خالی مبارزه کرد چراکه به امداد الهی ایمان داشت . ظهور امام خمینی (ره) زلزله ای در عالم انداخت و انقلاب اسلامی آمادگی برای درک ظهور ولی عصر (ع) است.

وی افزود: استکبار با کشیدن کاریکاتور و توهین به پیامبر(ص) و فرشتگان خدا تزلزل در بنیان خانواده ها را هدف قرار داده که از اسلام اثری باقی نماند، اما اکنون با رهبری مدبرانه نایب برحق رهبر کبیر انقلاب، مرزهای ما را به باب المندب و دریای مدیترانه انتقال داده است.

مشاور ریاست سازمان اوقاف کشور با اشاره به نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا، گفت: پیام رهبر انقلاب در تلفن‌های همراه آنان  منتشر شد، در حالی که باورهای آنان با جوانان اسلامی کاملا متفاوت است.

رضوی اظهار داشت: پیام رهبر انقلاب به جوانان چهره داعش را برملا کرد و اکنون توسط مسلمانان جهان به ۷۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند، ادامه داد: این در حالی است که ماهواره فجر پیام لبیک یا رسوال الله را در جهان طنین انداز کرد و با این همه پیشرفت هسته ای آنان نمی‌توانند عظمت انقلاب اسلامی را باور کنند.

بیداری اسلامی به مرزهای عربستان رسیده است

مشاور ریاست سازمان اوقاف کشور بیان داشت: بیداری اسلامی به مرزهای عربستان رسیده و وضع یمن به گونه ای است که شاهزادگان عربستانی قصد خروج از کشور را دارند و دمشق وصنعا در تسخیر تهران در آمده است.

رضوی با اشاره به اینکه به دولتمردان در مذاکرات هسته ای اطمینان داریم، عنوان کرد: اگر لغزشی نیز داشته باشند قبل از هر نوع فاصله گرفتن با ارزش‌ها تذکرات از سوی رهبر انقلاب داده خواهد شد.

وی ادامه داد: دردهه فجر باید بصیرت خود را حفظ کرده و هوشیار باشیم تا دلبستگی به ولایت مسیر را برایمان هموار کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها