أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۳۸۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
این دوره ویژگی خاصی نداشت/
سخنگوی فراکسیون هنر و رسانه مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از سی و سومین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد که صنعت سینمای کشور نیازمند بازنگری در موضوع و محتوا است.
به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598، ابوذر ندیمی در گفتگویی، با بیان اینکه برخی فیلم‌های جشنواره فجر را دیده است عنوان کرد: این جشنواره را می‌توان در سه بخش، کمیت، کیفیت و فیلم فاخر بررسی کرد که در هر سه بخش این دوره ضعیف عمل کرد.


نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دوره از جشنواره فیلم فجر، ویژگی خاصی به نسبت جشنواره سال‌های گذشته نداشته و نتوانست نظر صاحب نظران را جلب کند.

وی با بیان اینکه شرایط سی و سومین جشنواره فیلم فجر عالی نبود توضیح داد: این دوره از جشنواره نه تنها بالاتر و بهتر از دوره‌های گذشته نبود بلکه در سطح جشنواره‌های گذشته فعالیت کرد و ویژگی به نسبت بهتر و بارزتری نداشت.

 این نماینده اعتقاد دارد ضعف عملکردی این دوره از جشنواره فیلم و فجر و کمبود فیلم‌های فاخر به مشکلات و دغدغه‌های مالی و تامین اعتبارات بر می‌گردد.

 سخنگوی فراکسیون هنر و رسانه مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به ضعف عملکردی جشنواره فیلم فجر، صنعت سینمای کشور نیازمند بازنگری است. این در شرایطی است که رقبای غربی در این زمینه خیلی خوب عمل می‌کنند با این حساب باید بیش از گذشته از سینما ایران حمایت کنیم.


منبع: سینماپرس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
روح اله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
فقط فیلم حضرت محمد بود که متاسفانه نمیدونم به چه دلیلی تو جشنواره وارد نشد؟
واقعا چ دلیلی داشت؟!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها