أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۳۹۱۰
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۱۹ بهمن ۱۳۹۳
وحيد طالب لو بعد از سپري شدن 1361 روز بار ديگر درون چارچوب دروازه استقلال قرار مي‌ گيرد و اين در حالي است که دروازه‌بان باتجربه آبي ها متولد 1361 است.
به گزارش "ورزش سه"، طالب لو که در روز 10 آذر 1382 به شکلی غیرقابل باور درون دروازه استقلال جایگزین برومند و مسعود قاسمی شد و در بازی حساس برابر سپاهان به میدان رفت بار دیگر به شکل غیرقابل باوری در نیم فصل به استقلال برگشت و در بازی برابر پیکان در حالی سنگربان اول این تیم شد که در 19 بازی گذشته محسن فروزان برای آبی‌پوشان به میدان رفته و بعد از حضور در این تیم یکی از 3 گلر ایران در جام‌ملت‌های آسیا شد.

وحید طالب لو در دوره اول حضورش در استقلال کارنامه شایسته ای را با این تیم داشت و در قهرمانی های سال 1384 و 1387 استقلال از عوامل موفقیت و برتری آبی‌پوشان بوده است. طالب لو که هیچگاه در این سال ها حتی در اوج فوتبالش گلر اول تیم‌ملی فوتبال نشد، به جز 2 قهرمانی در لیگ با استقلال با آبی‌پوشان قهرمان جام‌حذفی سال 1386، نایب قهرمان لیگ سال های 82 و 89 و صاحب عنوان سوم لیگ در سال 83 شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها