يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۴۲۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
پرسپولیسی‌ها در پایان تمرین امروز خود پنالتی تمرین کردند.
به گزارش پایگاه 598،تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 و 10 دقیقه در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که گزارش این تمرین را در زیر می‌خوانید.

*در حالی که باشگاه پرسپولیس چند وقتی است مدیر روابط عمومی خود را شناخته اما هنوز خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه درفشی‌فر جهت پوشش اخبار تمرین تیم فوتبال پرسپولیس دچار مشکل هستند. به این صورت که خبرنگاران هر روز باید در حدود 20 تا 30 دقیقه پشت در مجموعه درفشی‌فر منتظر بمانند تا کادر فنی مشخص کند که این تمرین پشت در‌های بسته است یا ورود خبرنگاران و همچنین هواداران بلامانع خواهد بود. این در حالی است که مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌توانند پیش از شروع تمرین باز یا بسته بودن تمرین را از طریق سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کنند اما این اتفاق نمی‌افتد تا خبرنگاران و همچنین هواداران دقایق زیادی را معطل تصمیم کادر فنی بمانند.

* تمرین پرسپولیسی‌ها از ساعت 15و 10 دقیقه با سوت حمید درخشان آغاز شد و بازیکنان با تمرینات کار با توپ و همچنین نرم‌دوی بدن‌هایشان را گرم کردند.

*پیام صادقیان و رضا نوروزی دو بازیکن مصدوم پرسپولیس امروز هم مطابق روزهای گذشته دور زمین به صورت اختصاصی دویدند.

*امید عالیشاه و افشین اسماعیل‌زاده امروز در محل تمرین این تیم حاضر شدند و در کلینیک ورزشگاه درفشی‌فر به مداوای پای مصدوم خود پرداختند.

*ژوزه تادو و فرناندو گابریل دو بازیکن برزیلی پرسپولیس امروز در دقایق بیشتر تمرین با یکدیگر صحبت می‌کردند و به نظر می‌رسد این دو بازیکن برزیلی بیشتر از گذشته با هم آشنا شدند.

*ضیاء عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که روز گذشته به تمرین این تیم آمده بود امروز هم در ورزشگاه درفشی فر حاضر شد و تمرین امروز پرسپولیسی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

*حدود 40 هوادار امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر بودند و تمرین پرسپولیسی‌ها را در سکوت کامل تماشا کردند.

*حفظ توپ در زمین کوچک از دیگر تمرینات امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها تمرین گلزنی و حمله به سمت دروازه حریف قبلی بود. به این صورت که بازیکنان بر روی توپ‌های ارسالی از کناره زمین به سمت دروازه حریف فرضی یورش می‌بردند و تمرین گلزنی می‌کردند.

*مهدی خواجه‌وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس امروز در تمرین این تیم حاضر شد.

*پیش از شروع تمرین یک گوسفند مقابل پای بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس سر بریده شد.

*حمید درخشان امروز جنب و جوش زیادی در تمرین داشت.

*از آنجایی که ژورایف بازیکن ازبکستانی‌ای که مدنظر پرسپولیسی‌ها بود روز گذشته از تمرینات این تیم دیپورت شد امروز دیگر در تمرین این تیم حاضر نشد.

*در ادامه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بازیکنان تبدیل به دو تیم شده و به بازی فوتبال پرداختند.

*در پایان تمرین محمد نوری و سوشا مکانی تمرین پنالتی کردند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها