امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۴۴۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
در بازی با پیکان قلعه نویی از طالبلو استفاده کرد و این دروازه بان بدون دریافت گل بازی را تمام کرد تا مشکلات مربیان برای انتخاب وی یا فروزان آغاز شود.
به گزارش پایگاه 598،محسن فروزان گلر مورد علاقه امیر قلعه‌نویی است اما در بازی با پیکان طالبلو جای وی را گرفت تا مشخص شود قلعه نویی در هر بازی بدنبال انتخاب گزینه مناسب آن بازی است.

 گفتنی است فروزان بدون اینکه اشتباهی داشته باشد، بعد از یک کلین‌شیت مقابل سایپا در بازی با پیکان روی نیمکت نشست تا طالب‌لو نبرد انتقامی‌اش با رحمتی را برگزار کند.

این در حالی است که  وحید طالبلو هم در این بازی مانند رقیبش در بازی قبلی دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا حالا گلر فیکس آبی‌ها در مسابقات بعدی به یک علامت سوال تبدیل شود.

شایان ذکر است مربیان استقلال در انتظار این هستند که گلر های تیم در هر بازی دروازه تیم را بسته نگه دارند که این مربیان برای انتخاب دچار مشکل شوند.

شنیده می شود که مربیان استقلال در نظر دارند که بهترین بازیکن را بر اساس بازی پیش روی استقلال انتخاب کنند و برایشان مهم نیست که کدان دروازه بان قرار است گلر فیکس استقلال باشد زیرا تیم گلر ثابت ندارد.

پس از حضور موفق گلر های تیم در دو بازی گذشته تیم و عدم دریافت گل از سوی دو دروازه بان تیم مربیان تصمیم دارند بر اساس حریف و انگیزه گلرها دروازه بانان را انتخاب کنند.

باشگاه

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها