يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۴۴۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۲     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رونمایی از پیشرفته‌ترین ناوشکن کشور با ‌نام «دماوند» در 15 اسفند ماه امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری دوشنبه‌ شب در آیین جشن انقلاب به معنای واقعی شعار اصلی انقلاب «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» اشاره کرد و افزود: مردم کشورمان به دلیل اینکه نمی‌خواستند زیر بار زور و ستم بروند یکپارچه با ندای امام بزرگوار (ره) این شعار را سردادند و هنوز که هنوز است به‌عنوان شعار اصلی مردم و نظام قلمداد می‌شود.

وی با بیان اینکه استقلال در تمام ابعاد از جمله سیاسی، فرهنگی اقتصادی، اجتماعی و نظامی در قبل از انقلاب اسلامی و زمان طاغوت و پس‌ از آن به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس نیست، گفت: در زمان ستم‌شاهی تمام تصمیمات اداره کشور در زمینه‌های مختلف توسط عوامل دنیای استکبار به‌ویژه آمریکایی‌ها گرفته می‌شد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در آن زمان مجلس و دولت ما به‌ تنهایی استقلال تصمیم‌گیری در هیچ موضوعی بدون اجازه مستشاران آمریکایی را نداشتند و فقط غلام حلقه‌به‌گوش و فرمان‌بر بودند.

سیاری به جایگاه بلند کشورمان در منطقه اشاره کرد و متذکر شد: امروزه کشورمان به برکت انقلاب اسلامی، در جایگاه نخست منطقه قرار دارد و به‌عنوان بازیگر اصلی و تصمیم‌گیرنده ایفای نقش می‌کند.

وی اضافه کرد: امروزه به برکت خون شهدا و پایمردی ملت ایران هیچ تصمیمی در منطقه بدون دخالت جمهوری اسلامی توسط هیچ نظام و کشوری گرفته نمی‌شود.

این مسئول به وابستگی کشورمان در بعد اقتصادی به بیگانگان به‌ویژه آمریکا در زمان طاغوت اشاره کرد و افزود: تمام منابع زیرزمینی، انواع معادن و حتی فروش نفت، صادرات، واردات، خرید گندم و ... توسط آمریکایی‌ها تصمیم‌گیری می‌شد و حاکمان فاسد رژیم شاه حق دخالت نداشتند و فقط نظاره‌گر بودند.

سیاری گفت: در زمان طاغوت هویت تاریخی و فرهنگ قرآنی، مذهبی و اسلامی ملت ما به‌آرامی روبه نابودی می‌رفت و به‌ دلیل وجود مستشاران خارجی فرهنگ غربی رواج پیدا می‌کرد.

وی برگزاری جشن 2 هزار و 500 ساله رژیم شاهنشاهی را نوعی ترویج بی‌حجابی و برهنگی در کشور عنوان کرد و افزود: به‌ دلیل همین انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها، معنویات و اسلام قلمداد می‌شود چراکه در زمان طاغوت فرهنگ کشورمان سمت‌ و سوی غربی پیدا می‌کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وابستگی کامل نیروهای نظامی کشورمان در زمان طاغوت به آمریکایی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: در تمام ابعاد از جمله تجهیزات، تعمیر، نگهداری و تسلیحات و آموزش در خارج از کشور برای ما تصمیم گرفته می‌شد و نیروهای ما هیچ‌گونه دخالتی در هیچ اموری را نداشتند.

سیاری ادامه داد: در روز نخست دفاع مقدس امام (ره) درس خودباوری به نیروهای مسلح داد و کم‌کم توانستیم روی پای خودمان بیستیم و با جان‌فشانی رزمندگان و شهدای گران‌قدر در مقابل تمام دنیای استکبار ایستادگی کردیم.

وی بیان کرد: امروزه به همت جوانان دانشمند کشورمان افتخار داریم که زیر شدیدترین تحریم توانستیم پیشرفته‌ترین موشک‌انداز جهان و تسلیحات نظامی را بسازیم و مانند خاری در چشمان دشمنان به نمایش درآوریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان از رونمایی پیشرفته‌ترین ناوشکن به‌ نام دماوند در 15 اسفندماه امسال خبر داد و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این آمادگی را دارند که در مقابل هر تهدید و تجاوزی به مرزهای کشور جواب قاطع دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها