امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۴۷۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
دکتر غلامعلي حداد عادل در مراسم گرامیداشت دهه فجر:
ماينده مردم تهران در مجلس بيان کرد: اعتدال به این معناست که افرادی که لایق و پاک هستند بدون توجه به اینکه اسم کدام گروه را دارند و در این جایگاه مسئولان نظام به مردم خدمت کنند/ رئیس فراکسیون اصولگرايان مجلس با تاکید بر اینکه هدف نمایندگان تضعیف دولت نیست افزود: در مجلس به دنبال این هستیم که کار جامعه اسلامی به شیوه مطلوبی‌تری پیش برود.
به گزار سرویس سیاسی پایگاه 598، دکتر غلامعلي حداد عادل در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد با موضوع اقتصاد مقاومتی و خودباوری و نگاه به توانمندی داخلی به سخنرانی پرداخت. دکتر حدادعادل افزد: در این انقلاب با تلاش و حرکت‌های مردمی استقلال به وجود آمده و این استقلال حفظ شده است فردا همزمان در سراسر کشور حضور پرشور اقشار مختلف نشان دهنده مردمی بودن انقلاب اسلامی خواهد بود.

حدادعادل با بیان اینکه برای بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌ها و رساندن پرچم این انقلاب به امام عصر (عج) باید به دنبال تقویت ایمان مردم باشیم ابراز کرد: هر چه دینداری مردم بیشتر شود نسبت به آینده انقلاب مطمئن‌تر خواهیم بود و مردم و مسئولان باید بدانند که برای حفظ انقلاب باید در تعمیق آموزه‌های دینی و انقلابی در میان مردم این کشور تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر فردی فکر کند با کم‌رنگ کردن دین می‌تواند رضایت یک عده‌ای را کسب می‌کند اشتباه کرده زیرا او در مرحله اول غضب خداوند را برانگیخته و در مرحله دوم رضایت مردم فداکار را از دست داده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي دین‌داری را راه روشنی برای مردم دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی از روز اول مورد هدف دشمنان بوده و روز به روز این توطئه‌ها بیشتر شده است اما امروز با چالش بزرگی روبه‌رو هستیم زیرا استکبار از تجربه خود در مقابل ایران استفاده کرده و به این نتیجه رسیده که یک جنگ اقتصادی را بر ملت تحمیل کند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن اقتصاد و استقلال را در مقابل یکدیگر قرار داده است افزود: دشمن به دنبال این است که ما را میان اقتصاد و استقلال نگه دارد، هر چند ما این دو راه فقط نداریم زیرا رهبر انقلاب اسلامی اقتصاد مقاومتی را به عنوان راه برون رفت از این توطئه دانسته‌اند و ملت نسبت به منطق رهبری آگاهی دارند.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس از ملت ایران به عنوان تربیت‌شدگان مکتب عاشورا یاد کرد و متذکر شد: مردم ایران همانند یاران عاشورا شعار یکسانی دارند و به خوبی ثابت کرده‌اند که حاضر نیستند زیر بار ذلت بروند و اگر سختی‌های بیشتری تحمیل شود حاضر نیستیم برای بار دیگر به آمریکا اجازه دهیم به این کشور بازگردد.

وی به برخی از حرکت‌های دشمن در زمان حکومت شاهنشاهی اشاره کرد و گفت:‌ راه همان است که رهبری فرمودند و اکنون که دشمن وارد جنگ اقتصادی شده است باید کاری کنیم که اقتصاد آسیب‌ناپذیر شود.

حدادعادل عنوان کرد: رهبری در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به خوبی راهکارهای پیشبرد اقتصاد کشور را به مردم ارائه کرده‌اند، ‌اقتصاد مقاومتی باید همانند روحی در این کشور جریان داشته باشد و باید به هر آنچه در کشور نگاه می‌کنیم، رنگی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وي با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی در بیاناتشان به اجزا اقتصاد مقاومتی اشاره کرده‌اند بیان کرد: در این 25 سال که رهبر اختیارات کشور را بر عهده داشته‌اند بنده ندیده‌ام ایشان به هیچ موضوعی همانند اقتصاد مقاومتی تاکید داشته باشند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه رهبری در ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موضوعات مختلفی را بیان کرده‌اند تصریح کرد: مسئولانی که در اداره کشور همکاری داشتند در محفلی جمع شدند تا رهبر انقلاب اسلامی موضوع اقتصاد مقاومتی را برای همه تشریح کند و این امر نشان می‌دهد که اقتصاد مقاومتی برای جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است.



وي از سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان جنوبی یاد کرد و افزود: سبک زندگی اسلامی یکی از محوریت‌های سخنان ایشان در این سفر بود و ایشان مردم را به سبک زندگی اسلامی دعوت کردند زیرا این سبک در جامعه کم رنگ شده است.

نماينده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی نقشه‌های مختلفی کشیده است ابراز کرد: دشمن در عرصه فعالیت‌های تبلیغی به دنبال مصرف‌گرایی غربی بوده و تا کنون حرکت‌های گسترده‌ای در این ارتباط انجام داده است ولي ما باید استقلال خود را حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات نمایندگان مجلس به مسئولان دولت این است که در شرایط کاهش قیمت نفت و تحریم مضاعف دشمن نباید ارز این کشور را بدهیم که برخی افراد مرفه ماشین‌های پر هزینه را به کشور وارد کنند.

وی با بیان اینکه در این سال‌ها با وجود تحریم‌های مختلف دشمن هنوز به هدفش نرسیده است افزود: اینکه در برخی از شهرهای کشور صندوق‌های قرض‌الحسنه وجود دارد یکی از رکن‌های اقتصاد مقاومتی است که سبب شده مردم به یکدیگر کمک کنند.

حداد عادل با تاکید بر اینکه اسراف به مردم محدود نمی‌شود و مسئولان باید به این موضوع توجه داشته باشند گفت: اساس سبک زندگی پرهیز از اسراف است و امروز لمس کرده‌ايم که اگر اسراف در زندگی نبود دستاوردهای بیشتری داشتیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس ثبات سیاسی را یکی از ویژگی‌های ایران اسلامی برشمرد و عنوان کرد: ایرانی که 36 سال است به ابر قدرت جهان نه گفته است با قدرتمندی کشور را اداره می‌کند و هنگامی که غربي‌ها گردهم می‌آیند می‌بینند که نمی‌توانند نسبت به آینده کشورهاي اسلامي ديدگاه صحيحي ارائه دهند زیرا آموزه‌های انقلاب به آنجا نیز نفوذ پیدا کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه هستند تصریح کرد: مردم از امنیت کشور خود حراست می‌نکند و این امنیت، ثبات سیاسی و وحدت که دشمن با ایجاد جنگ داخلی و افزایش تفرقه به دنبال از بین بردن آن است بزرگترین سرمایه‌های انقلاب بوده و خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: کشور باید از جنجال دور باشد و یکی از توصیه‌های رهبر انقلاب اسلامی پرهیز از حاشیه‌پردازی و حاشیه‌سازی است؛ اینگونه نباشد که در هر سخنرانی یک سخنی بیان شود که ذهن مردم نسبت به حرکت‌های انقلاب مخدوش شود.

حداد عادل با اشاره به اینکه کسی که در فضای مجازی حاشیه‌ای ایجاد کند به سرعت در جامعه گسترش داده می‌شود تصریح کرد: این حرکت‌ها مردم را بر آشفته خواهد کرد و این حالت نباید در جامعه اسلامی دیده شود.



نماينده مردم تهران در مجلس بيان کرد: اعتدال به این معناست که افرادی که لایق و پاک هستند بدون توجه به اینکه اسم کدام گروه را دارند و در این جایگاه مسئولان نظام به مردم خدمت کنند اما خط قرمز ما فتنه است که رهبر انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید دارند زیرا افرادی که در فتنه سال 88 نقش داشتند جفاي بزرگی به امام و انقلاب کردند و باید توجه داشته باشیم این افراد دوباره به راس کار برنگردند.

وی از حرکت‌های وزارت بهداشت و درمان یاد کرد و گفت: نمایندگان مجلس پشتوانه این وزیر هستند زیرا او فعالیت‌های گسترده‌ای داشته که مورد رضایت مردم قرار گرفته و تا کنون آثار مثبت حرکت‌های این وزارتخانه در بخش درمان به خوبی قابل مشاهده بوده است.

رئیس فراکسیون اصولگرايان مجلس با تاکید بر اینکه هدف نمایندگان تضعیف دولت نیست افزود: در مجلس به دنبال این هستیم که کار جامعه اسلامی به شیوه مطلوبی‌تری پیش برود.

وی با اشاره به اینکه حکم قوه قضاییه در ارتباط با معاون اول رئیس جمهور دولت قبلی اعلام شده اما علت برای مردم تشریح نشده است اظهار کرد: این فرد ادعا می‌کند که هزینه دریافتی را به 170 نفر از نمایندگان مجلس داده است و این حکم برای این نبوده که به چه کسی داده بلکه در ارتباط با این بوده که از چه کسی گرفته است اما برخی حضرات نفعشان در این بوده که اصل را به حاشیه بکشانند.

حداد عادل با بیان اینکه برخی در رسانه خود 22 میلیارد تومان را 22 میلیارد دلار نوشته‌اند مطرح کرد: برخی به دنبال این هستند تا بگویند همه این حرکت‌ها مشکل دارد تا بتوانند در جامعه حاشیه‌سازی کنند در صورتی که رهبر انقلاب اسلامی تاکید داشته‌اند که مردم را ناامید نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه توطئه دشمن این است که دین را در مقابل دین قرار دهد عنوان کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر دین ایستادگي كند مگر دین، دشمن حرکت‌های غلط دینی را مقابل حرکت‌های درست دینی قرار داده به همین علت باید به تقابل موارد دینی توجه داشته باشیم.

حدادعادل مطرح کرد: وقتی انقلاب به پیروزی رسید حزب خلق مسلمان را تشکیل دادند اما بعد از مدتی مشخص شد که این جریان به کجا رسید و نشان داد که دشمنان از مکانی که انقلاب آغاز شد برای تضعیف انقلاب وارد شدند.

وی از حساسیت امام خمینی (ره) نسبت به بزرگان دینی یاد کرد و افزود: ایشان هنگامی که جریانی از جنس انقلاب را مقابل انقلاب می‌دیدند برایشان غیر قابل تحمل بود.



رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و روحانیون استان قم باید بدانند قم به عنوان پشتوانه نظام اسلامی و مهم‌ترین شهر کشور در برپایی انقلاب مورد طمع دشمن است و دشمن به دنبال ایجاد جریان‌های انحرافی در این شهر بوده و خواهد بود هر چند تا کنون نتوانسته با حکمت و درایت مراجع تقلید به هدفش برسد.

وی حضور مردم استان قم در روز 22 بهمن را پرشور دانست و بیان کرد: دشمن بیکار ننشسته است و این موضوع در فتنه سال 1388 به خوبی به اثبات رسید به همین علت باید به صورت مستمر به حرکت‌های دشمن توجه داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها