أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۴۹۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
گسترش فولاد تيمي که در هفته هاي اخير خوب کار نکرده، در زمين خود به مصاف تيمي خواهد رفت که در هفته گذشته يک بار ديگر در جريان مسابقات ليگ برتر، برد را تجربه کرده و حالا به رتبه سيزدهم ليگ صعود کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، به عبارتی اگر همین حالا مسابقات لیگ کشور تمام شود تیم نفت در مسابقات لیگ ماندنی خواهد شد.

1 گسترش از زمان حضور فراز کمالوند به عنوان سرمربی روزهای خوبی نداشته است. به عبارتی آنها که فراز را آورده بودند تا منجی این تیم باشد حالا از حضور این تیم به جمع فانوس به دستها گله مند هستند. از زمان آمدن او به تیم گسترش یک برد ، 4 مساوی و 5 باخت نصیب این تیم شده است و این در حالی ست که کمالوند به کسب نتایج خوب در مسابقات لیگ برای متوسط ها معروف است.

2 در عوض با آمدن مکوندی به تیم نفت مسجدسلیمان این تیم صعودی قابل توجه در جدول رده بندی مسابقات لیگ پیدا کرده است.

3 دیدار 2 تیم تنها یک یار محروم دارد که این محروم در واقع محمد ابراهیمی بازیکن تازه وارد تیم گسترش فولاد است.

4 در روز 2 شهریور ،بازی رفت 2 تیم در مسجد سلیمان با تساوی 1-1 همراه شد.

5 در صورت ثبت نتیجه مساوی نفتیها بالاتر از حریف خود می مانند ،در حالت عادی برنده این دیدار می تواند تیم برنده را تا رتبه یازدهم لیگ بالا ببرد.

6 با توجه به غیبت ابراهیمی تیم میزبان احتمالا با ترکیب داوود نوش صوفیانی، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، جابر انصاری، امین درویشی، مگنوباتیستا، دیه‌گو اورلاندو، سیدمحسن حسینی، میلاد جهانی، لئوناردو پیمنتا و علیرضا لطیفی به میدان میرود.

7 هر 2 تیم امسال به لیگ برتر صعود کرده اند ضمن این که نفتی ها اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنند.

8 نفت مسجد سلیمان باترکیب احتمالی ذیل به میدان می آید: گئورگیف، سالارزاده، حمزه حدادی، حسین مالکی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، کیومرث چراغی، روسلان ملزدینوف، الکساندرپاشنکو، لوییز کارلوس دوسانتوز و میلاد زنیدپور

آنها چون در تبریز به میدان می روند نسبت به بازی خانگی هفته قبل تا حدودی با احتیاط تر به میدان خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها