أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۵۴۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
تمرين نوبت صبح تيم فوتبال استقلال در غياب سه بازيکن اين تيم برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598،تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت از ساعت 10 صبح امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد. امیرحسین صادقی، محسن فروزان و یعقوب کریمی غایبان تمرین امروز تیم استقلال بودند. صادقی به دلیل سرماخوردگی شدید چند روزی است بیمار شده و نمی‌تواند تمرین کند. همچنین یعقوب کریمی به دلیل آسیب‌دیدگی در کلینیک حضور دارد.

به گزارش فارس، جاسم کرار بعد از سفر به کشور عراق امروز در تمرین تیمش حضور داشت. نکته جالب اینجا بود که بازیکنان از خوش‌قولی جاسم کرار متعجب شده بوده و با این بازیکن شوخی می‌‌کردند.

* آرش برهانی امروز با تاخیر 15 دقیقه‌ای به محل تمرین رسید و بلافاصله در کنار دیگر بازیکنان برنامه‌های آماده‌سازی را انجام داد.

* کریم بوستانی که در تمرین روز پنجشنبه حضور نداشت امروز با وحید طالب‌لو، فرزین گروسیان و مازیار شعبانی که چند روزی است در تمرینات استقلال شرکت می‌کند تمرین دروازه‌بانی انجام می‌دهد.

* فریدون زندی مثل روزهای گذشته امروز در کنار آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

* محور اصلی تمرین امروز استقلال برنامه‌های استقامتی بود که بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز این تمرینات را پشت سر گذاشتند.

* همچنین دروازه‌بانان تیم استقلال امروز با TRX تمرین کردند.

* تمرینات تیم استقلال عصر امروز در قالب کارهای تاکتیکی پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان از ساعت 16 در کمپ زنده‌یاد حجازی تمرین می‌کنند.

اعضای تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه راهی شهر تبریز می‌شوند و در هتل ائل‌گل مستقر می‌شوند. این تیم روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها