يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۵۵۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران با تاخیر سرمربی این تیم آغاز شد، آنهم درحالیکه هواداران حاضر در محل برگزاری این تمرین، برد پرسپولیس مقابل پدیده در مشهد را سوژه کرده‌ بودند.
به گزارش پایگاه 598،تمرین عصر امروز شنبه استقلال پس از یک روز تعطیلی و با حضور بیش از ۵۰ تماشاگر در کمپ زنده یاد ناصر حجازی برگزار شد که حواشی این تمرین را در زیر می‌خوانید:

* امیر حسین صادقی که به دلیل سرماخوردگی در تمرین صبح غایب بود، عصر امروز با سایر بازیکنان تمرین کرد.

* جاسم کرار هم که چند روز برای دیدن خانواده‌اش به عراق رفته بود، در تمرین حضور داشت و از آمادگی خوبی هم برخوردار بود.

* با توجه به اینکه بازیکنان صبح امروز نیز تمرینات بدنسازی را انجام داده بودند، تمرین عصر زودتر به پایان رسید.

* فریدون زندی که چند روزی در استقلال تمرین می‌کرد، امروز نیز در کنار دیگر بازیکنان مشغول تمرین بود. گفته می‌شود این بازیکن از پرسپولیس و پیکان پیشنهاد دارد و حتی حمید درخشان به شدت خواهان به خدمت گرفتن او برای تیمش است.

* سوژه هواداران حاضر در کمپ، پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده بود. آنها اعتقاد داشتند این برد پرسپولیس مقابل پدیده اتفاقی بوده و این تیم در دیدارهای بعدش باز هم به مشکل برخواهد خورد.

* سیروس دین محمدی و ادموند اختر در کمپ حضور داشتند و شاهد حضور آبی پوشان بودند.

* در این تمرین وحید طالب‌لو و محسن فروزان زیر نظر کریم بوستانی تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال با ۵ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد. وی در دفتر خود نشسته و شاهد بازی تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و استقلال خوزستان بود، به همین دلیل با تاخیر در محل برگزاری تمرین حاضر شد.

* پیش از آغاز تمرین، جواد زرینچه چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد و پس از صحبت‌های وی، بازیکنان در ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس به کارهای سرعتی و کششی پرداختند.

* در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در قالب ۳ گروه به مرور کارهای تاکتیکی پرداخته و در بخش بعدی یک فوتبال درون تیمی را در نیمی از زمین و در قالب دو تیم سبز و صورتی انجام دادند که سرمربی استقلال به دقت شاهد این بازی بود که در مواقع لازم بازی را قطع کرده و نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* در انتهای تمرین، هافبک‌ها با قرار دادن آدمک‌های مصنوعی مقابل دروازه، به زدن ضربات کاشته پرداختند.

* بازیکنان استقلال از ساعت ۱۶ فردا در کمپ زنده یاد حجازی تمریناتشان را جهت دیدار مقابل گسترش فولاد ادامه خواهند داد.

* تیم فوتبال استقلال قرار است ساعت ۱۵ روز دوشنبه دیداری تدارکاتی را مقابل تیم پارسه تهران در کمپ اختصاصی‌اش انجام دهد. کادر فنی استقلال می خواهد قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد که روز جمعه در تبریز برگزار خواهد شد با این دیدار دوستانه بازیکنان خود را محک زده باشد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف گسترش فولاد خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها