أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۵۷۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي اعلام کردند: ملت مؤمن و خستگي‌ناپذير ايران در راهپيمايي 22 بهمن بر ضرورت پاسداري از عزت ملي و افزايش اقتدار نظام و تحکيم جايگاه جمهوري اسلامي در هر توافقي تأکيد کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در بيانيه‌اي اعلام کردند: ملت مؤمن و خستگي‌ناپذير ايران در راهپيمايي 22 بهمن بر ضرورت پاسداري از عزت ملي و افزايش اقتدار نظام و تحکيم جايگاه جمهوري اسلامي در هر توافقي تأکيد کردند.

متن کامل اين بيانيه که توسط عليرضا منادي عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي قرائت شد به اين شرح است:

ملت باايمان و بصير ايران با وفاداري به آرمان‌هاي امام راحل و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري به ويژه بيانات اخير ايشان در 19 بهمن ديدار با نيروي هوايي در راهپيمايي 22 بهمن با شور و شعور زائدالوصف شرکت کردند و سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را جشن گرفتند.

ملت ايران به خصوص جوانان و نوجوانان با حضور افتخارآميز خود در اين راهپيمايي در گستره کشور بزرگ ايران از جمله استان خوزستان که در شرايط نامناسب آب و هوايي حضوري بي‌نظير داشتند عزم و اراده خود را به عنوان يک ملت بزرگ و مصمم در پشتيباني از انقلاب اسلامي نشان دادند.

پيام مردم به آمريکا و ديگر سلطه‌گران اين بود که اگر گمان کرده‌اند با تحريم‌ها و تهديدها مي‌توانند کمترين ترديد در عزم و اراده خلل‌ناپذير ملت بزرگ ايران در دفاع از انقلاب اسلامي ايجاد کنند زهي تصور باطل، زهي خيال محال.

مردم مؤمن و خستگي‌ناپذير ايران در اين راهپيمايي با صداي رسا اعلام کردند با حمايت از هيأت مذاکره‌کننده بر ضرورت پاسداري از عزت ملي و افزايش اقتدار نظام و تحکيم جايگاه جمهوري اسلامي در هر توافقي تأکيد کردند.

ما نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشکر خود را به محضر يکايک ملت بزرگ ايران تقديم مي‌داريم و افتخار مي‌کنيم در مجلس شوراي اسلامي نماينده چنين ملت انقلابي و حاضر در صحنه هستيم و اميدواريم توفيق خدمت‌گزاري به اين مردم آگاه و با ايمان را داشته باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها