أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۵۷۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
شعبه ۷۹ دادگاه کيفري استان تهران مديرمسئول نشريه مهرنامه را به سه‌ميليون تومان جزاي نقدي بدل از يک سال حبس و دو سال محروميت از فعاليت مطبوعاتي محکوم کرد.
به گزارش پایگاه 598، سيد محمود عليزاده طباطبايي وکيل مدافع مديرمسئول نشريه مهرنامه در گفت‌وگو با تسنيم با اعلام اين خبر «شعبه ۷۹ دادگاه کيفري استان تهران مديرمسئول نشريه مهرنامه را به سه‌ميليون تومان جزاي نقدي بدل از يک سال حبس و دو سال محروميت از فعاليت مطبوعاتي محکوم کرد.» اظهار داشت: امروز (يکشنبه) ۲۶ بهمن ماه با مراجعه به شعبه دادگاه، حکم صادره را دريافت کردم.

وي اتهام موکلش در اين پرونده را «انتشار مطلب از گروه‌هاي منحرف به‌نحوي که تبليغ به‌نفع آنان باشد» عنوان کرد و گفت: دادگاه معتقد است نشريه مهرنامه با انتشار گفت‌وگوهايي از احسان نراقي، فرزين وحدت، سيد حسين نصر، احمد اشرف و تورج اتابک گروه‌هاي منحرف را تبليغ کرده است.

عليزاده طباطبايي افزود: حکم صادره از زمان ابلاغ به‌مدت ۲۰ روز قابل تجديد نظر است و به‌طور قطع به اين رأي اعتراض خواهيم کرد.

دادگاه رسيدگي به پرونده مديرمسئول نشريه مهرنامه ۲۱ دي ماه برگزار شد که هيئت منصفه مطبوعات متهم را در عناوين اتهامي، مجرم شناخت و مستحق تخفيف در مجازات ندانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها