کد خبر: ۲۹۵۷۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
در هشتمین شماره نشریه «رمز عبور» بخوانید:
گزارش محتوای مذاکرات سری باند‌هاشمی رفسنجانی با مقامات امنیتی امریکا در سال‌های 1364-1367، نقد سخنان آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای و منتقدانش و مروری بر بخشی از واکنش‌ها به گفت‌وگوي رمز عبور با آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای از بخش های جذاب این شماره رمز عبور می باشد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هشتمین شماره «رمز عبور» در تازه ترین شماره خود در 160 صفحه و با تیتر اصلی «ناگفته‌های حصر» گزارش اصلی  این نشریه را به بیان ناگفته هایی از حصر سران فتنه اختصاص داده است. گزارشی که در دل خود واقعیات قابل ملاحظه ای از حصر سران فتنه دارد.

در این نشریه که به موضوعاتی چون فتنه، مذاکرات هسته‌ای، ماهواره امید، ترور شاپور بختیار ، اصلاح طلبانی که از ایران رفته‌اند، جشنواره عمار، تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تحولات منطقه و گروهک تروریستی داعش و ... پرداخته شده، پرونده و گزارش‌های ویژه‌ای در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، بین‌الملل، اقتصادی و ... به چشم می‌خورد.


گزارش محتوای مذاکرات سری باند‌هاشمی رفسنجانی با مقامات امنیتی امریکا در سال‌های 1364-1367،  نقد سخنان آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای و منتقدانش به قلم حجت الاسلام ابوالفضل امامی و مروری بر بخشی از واکنش‌ها به گفت‌وگوي رمز عبور با آیت‌الله سید محمد خامنه‌ای  از بخش های جذاب این شماره رمز عبور می باشد.

حسن روزی طلب سردبیر این نشریه در بخشی از سرمقاله این شمار رمز عبور با عنوان  تقابل انقلابی‌ها با ترمیدورها آورده است: چند هفته نمی‌شود که باردیگر اصطلاح «غیرت» در ادبیات نفر اول حکومت به کار رفت، چند روز نمی‌شود که دستور حمله سیدحسن نصرالله به نظامیان صهیونیست در مزارع شبعا موجب تغییر موازنه قوا در منطقه غرب آسیا شد. هنوز در شبکه‌های اجتماعی تگ #من_جهاد_هستم به یاد شهید جهاد مغنیه دست به دست می‌شود. ترمیدورها اگر چه شعار« من شارلی هستم» سر می‌دهند و با وزیر خارجه شیطان بزرگ به گردش می‌روند اما هنوز کثیری از زنان و مردان هستند که با افتخار بگویند:«من انقلابی‌ام».



مصاحبه اختصاصی با سید حمید روحانی، محمد حسن رحیمیان، علی شیرازی، احمد سالک، محمد عباسی، رضا تقی پور، محمد سلیمانی، مهرداد بذرپاش، علی محمد نائینی، وحید جلیلی و ... با عناوینی چون «حذف مخالفان عادت هاشمی است» ،« یک سنت از 4.100.000.000 دلار به خزانه برنگشته است»، « جنبش فراری‌ها»، « اهداف جلسات همگرایی اصولگرایان» ،« هرکه بر فتنه گران شد بد گمان؛ حق ندارد پا نهد در این مکان » و ... از دیگر مطالب خواندنی این شماره از «رمز عبور» است.

این نشریه همچنین ویژه نامه‌ای را به مناسبت سالگرد عروج شهید حسن شاطری با عنوان «مجاهد بدون مرز» ضمیمه خود دارد که در آن آثار و گفت‌وگوهای اختصاصی از سردار قاسم سلیمانی، سردار اسماعیل احمدی مقدم ، علی سعیدلو ، حسن کاظمی قمی ، کاظم دارابی ، مسعود اسداللهی و ... منتشر شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
مادون قرمز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
۲
۰
لینک دانلود فایل pdf مجله رو بذارین.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها