کد خبر: ۲۹۵۹۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
استقلال تمرين عصر خود را در راس ساعت 16 در زمين مرحوم ناصر حجازي زير نظر کادرفني دنبال کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در این تمرین یعقوب کریمی به دلیل مصدومیت غایب بود.

تمرین نوبت بعدازظهر استقلال از ساعت 16 در کمپ ناصر حجازی آغاز شد. حدود یک ربع قبل از تمرین عده ای از بازیکنان استقلال تنیس فوتبال بازی کردند که دراین بین کری های محسن فروزان با امید ابراهیمی سر یکی از توپ ها جالب بود.

* امیر قلعه‌نویی راس ساعت 16 به زمین تمرین آمد و تمرینات استقلال به صورت جدی شروع شد.

* یعقوب کریمی تنها غایب تمرین امروز است و هاشم بیک‌زاده هم که مصدومیت جزیی دارد، دور زمین به صورت اختصاصی می‌ دود.

* 3 دروازه‌بان استقلال به علاوه 2 دروازه‌بان تیم امید این تیم زیرنظر کریم بوستانی تمرینات اختصاصی انجام می‌ دهند و بقیه بازیکنان هم زیرنظر کادرفنی به تمرینات گروهی مشغول هستند.

* در تمرین اختصاصی که دروازه‌بان های استقلال می‌ کردند، محسن فروزان و وحید طالب لو مدام همدیگر را تشویق می‌ کردند. این در حالی است که پیش از این گفته می‌ شد احتمال دارد حضور دو دروازه‌بان خوب باعث اختلاف آنها شود.

* بازیکنان استقلال بعد از اینکه بدن هایشان را گرم کردند، به سه گروه تقسیم شدند و حرکات ترکیبی را تمرین کردند سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند و فوتبال درون تیمی بازی کردند. در این تمرین وحید طالب لو و گروسیان دروازه‌بان سوم استقلال به عنوان دروازه‌بان در تیم ها قرار گرفتند و محسن فروزان زیرنظر کریم بوستانی تمرینات اختصاصی اش را پیگیری کرد.

* نکته جالب این است که هنگامی که بازیکنان استقلال حرکات تاکتیکی را تمرین می‌ کردند، امیر قلعه‌نویی با کودکی که به مسی فوتبال ایران معروف شده، حدود یک ربع تنیس فوتبال بازی کرد. امیر قلعه‌نویی بارها به نوع بازی این کودک خردسال ابراز علاقه کرده است.

*در پایان تمرین کرار و امید ابراهیمی به محسن فروزان از پشت محوطه جریمه ضربه زدند که شوت های امید ابراهیمی خیلی سنگین بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها