يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۶۱۹۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
وقتی قدمگاه شهیدان را زیارت می‌کنی، قلبت را خالی و بزرگ کن و به آغوششان برو، آنها حتماً راه را به تو نشان می‌دهند.

به گزارش پایگاه 598 ، وبلاگ هم قدم راوی نوشت: تازه شیعه شده بود و برای اولین بار، به راهیان نور می‌آمد؛ دختری اهل ژاپن، برای رسیدن به راه درست، مجاهده کرد و برای نگه داشتن گنج درستی، هجرت را بر قرار ترجیح داد.

روایت جهاد رزمندگان و شهیدان ایران زمین را با عمق وجود گوش فرا می‌داد و فکر می‌کرد؛ بی‌توقع روی خاک طلائیه، فکه و شلمچه‌ می‌نشست و رنگ چادر مشکی‌اش، منقش به خاک آسمان می‌شد.

وقت برگشتن، از او خواهش کردم که برایم بنویسد؛ از آنچه دیده و شنیده و اندیشیده؛ درباره‌ی شهیدان خدایی، نوشت: «به نام خدا... قبل از اینکه به این سفر بیایم، شهید برایم وجودی بود با جایگاهی بیش از حد بالا و دور که به سختی می‌توانستم دستم را به او برسانم؛ اما الان چیزی که احساس می‌کنم این است که آنها زنده ‌دل و همراه هستند که در عین جایگاه بلند و شأن رفیعشان، کنار ما زندگی می‌کنند و تمام احساسات خود را با ما قسمت کرده و با سبک زندگی‌شان، با ما صحبت می‌کنند».

از او خواستم تا برای زائران شهدا هم پیامی اگر دارد، بنویسد و او چنین نگاشت: «وقتی قدم‌گاه شهیدان را زیارت می‌کنی، قلبت را خالی و بزرگ کن و به آغوششان برو... آنها حتماً راه را به تو نشان می‌دهند و به آنها سلام مرا برسان...  فاطمه هوشینو».


 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
باقری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
۱
۰
سلام :جای بسی شکر که افرادی هستند تا به خلوت گاه خوبی وآنچه در بین مسئولین روبه فراموشی می رود سیر می کنند وبرنامه زندگی خود را از آنان میگیرند و تاسف از اینکه ما راه خوبیها را گم میکنیم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها