امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۲۹۶۲۵۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
مربي تيم استقلال يکي از پيشکسوتان اين تيم را از روي سکوها شناسايي کرده و او را نزد خود برد.
به گزارش پایگاه 598،به نقل از فارس، دیدار تیم‌های استقلال و پارسه از ساعت 15 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز خواهد شد و بازیکنان دو تیم از یک ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شده و خود را آماده این دیدار کردند.

*استقلال با ترکیب وحید طالب‌لو، مگویان، برزای، عمران‌زاده، فخر الدینی، خرسند‌نیا، نوری، کریمی، ابراهیمی، عنایتی و شهباز‌زاده به مصاف حریف دست‌اولی خود خواهد رفت.

*تیم پارسه که روز گذشته مقابل نفت آبادان به میدان رفته بود و حتی این مسابقه با درگیری‌هایی توام بود به نفرات اصلی خود استراحت داده و بازیکنان ذخیره خود را برای مسابقه امروز به میدان فرستاد.

*قاسم سیانکی هافبک دهه 70 تیم فوتبال استقلال امروز به صورت اتفاقی در محل تمرین حاضر شد و بدون آنکه خودش را به کسی معرفی کند روی سکوها نشست. جالب اینجا بود که محمود فکری همبازی سیانکی در دهه 70 وی را از روی سکوها شناخت و از او خواست که پایین بیاید و در کنار آنها قرار بگیرد که در نهایت سیانکی نزد مربیان استقلال رفت و با زرینچه، فکری و سپس قلعه‌نویی خوش و بش کرد.

*امیر‌حسین صادقی و فریدون زندی امروز جدای از سایرین به دویدن دور زمین و کار اختصاصی پرداختند. صادقی به دلیل سرماخوردگی چند روزی با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود.

*حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال روی سکوها نشسته و این مسابقه را در سکوت تماشا می‌کنند.

*محسن فروزان که روی نیمکت استقلال نشسته است برای دقایقی با کرار گفت‌وگو کرد و سپس وی صحبت‌هایی را با محمود فکری انجام داد.

*تیم فوتبال استقلال با پیراهن آبی و پارسه با پیراهن سفید در این مسابقه به میدان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها