يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۶۳۳۷
زمان انتشار: ۰۸:۱۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مقامات غربی همواره از اهرم قدرت برای تهدید "ایران" استفاده کرده اند اما ملت بزرگ "ایران" هیچگاه مرعوب دشمن نگردیده است و مسئولین پاسخ لازم را داده‌اند و جمهوری اسلامی ایران توان دفاع از خود را دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ژنرال "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریک اخیرا باز هم سخنانی مبنی بر تهدید نظامی ایران مطرح کرده است که جالب است آن ها برای ضربه زدن به برنامه هسته ای ایران اعلام آمادگی کرده اند که خود جای تعمل دارد.

 بازخوانی یک تهدید؛ دمپسی چه گفت؟

دمپسی:برای به تاخیرانداختن برنامه هسته‌ای ايران آمادگی نظامی داریم

پایگاه اینترنتی خبرگزاری کویت، ژنرال "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا  با تکرار ادعاهای بی اساس خود در خصوص برنامه هسته ای ایران ، مدعی شد:" برنامه تسلیحات هسته ای ایران خطری غیر قابل پذیرش است."

بر اساس این گزارش دمپسی در مصاحبه ضبط شده با برنامه فاکس نیوز ساندی مدعی شد:  "اگر دیپلماسی شکست بخورد  و ایران به سمت دستیابی به برنامه تسلیحات هسته‌ای حرکت کند آنگاه این امر خطر غیرقابل پذیرش خواهد بود."



وی در ادامه این در مصاحبه گفت: "ما توانایی های نظامی داریم و همچنان نیز این آمادگی ها را حفظ خواهیم کرد تا در صورتی که از ما خواسته شود از آنها برای از بین بردن ــ اگر بخواهم از واژه درست استفاده کنم ــ برای  تاخیر در برنامه هسته ای ایران استفاده کنیم."

دمپسی درباره ایران چه گفت؟ / واکنش مقامات لشکری و کشوری به تهدیدات ژنرال مارتین دمپسی/اندر حکایت در فشانی های ژنرال آمریکایی


سردار همدانی:عربده کشیدن آمریکا ما را از میدان به در نمی‌کند/ ماجرای ناکامی آمریکایی‌ها در حمله به سوریه/ "پوتین"، اوباما را نجات داد

سردار "حسین همدانی" مشاور فرمانده کل سپاه  در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در واکنش به اظهارات "ژنرال مارتین دمپسی" فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره آمادگی اقدام نظامی علیه ایران اظهار داشت: عربده کشیدن و شعار دادن آْمریکا نمی‌تواند ما را از میدان به در کند.


وی ادامه داد: سال گذشته که آمریکایی‌ها قصد حمله به "سوریه" را داشتند (در سال 2013)  48 ساعت قبل از حمله، همه از تعهد با آمریکا خارج شدند.

"پوتین"، "اوباما" را نجات داد

سردار "همدانی" با اشاره به اینکه در آن ماجرا "اوباما" تنها ماند و دست به دامن "پوتین" شد، تأکید کرد: "پوتین"، "اوباما" را نجات داد.

مشاور فرمانده کل سپاه افزود: اگر آمریکا قادر بود به سوریه حمله می‌کرد، جایی‌که برای امنیت "رژیم صهیونیستی" همه تلاش خود را گذاشته است.

اگر آمریکایی‌ها چنین اشتباهی کنند، حتماً آخرین اشتباهشان خواهد بود

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی‌ها چنین اشتباهی کنند، حتماً آخرین اشتباهشان خواهد بود و مانند اتحاد جماهیر شوروی سابق در باتلاقی به دام می‌افتند که دیگر ابرقدرتی را به خود نخواهند دید.

دمپسی درباره ایران چه گفت؟ / واکنش مقامات لشکری و کشوری به تهدیدات ژنرال مارتین دمپسی/اندر حکایت در فشانی های ژنرال آمریکایی



دریادار سیاری: تهدید آمریکا حساب شده نیست

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه دیدار رئیس دانشکده دفاع ملی عمان در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره این که ژنرال مارتین دمپسی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر آمادگی ایالات متحده برای انجام اقدام نظامی علیه ایران برای به تعویق انداختن برنامه هسته‌ای افزود: تهدید آمریکا حساب شده نیست و جمهوری اسلامی اهل تجاوز نبوده و همگان پیشرفت‌ها و سلاح‌ها و تجهیزات جمهوری اسلامی را می‌بینند.




"شیخ‌الاسلام":آمریکا توان پیش‌بینی عکس‌العمل ایران را ندارد و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

"حسین شیخ‌الاسلام" مشاور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران درباره اظهارات سخیف فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا اظهار داشت: آمریکا توان اقدام نظامی و توان پیش‌بینی عکس‌العمل "ایران" را ندارد.

وی افزود: هیچ‌گاه آمریکا توانایی اقدام نظامی علیه ایران را نداشته و غلط کرده که بخواهد چنین اقدامی کند.

دمپسی درباره ایران چه گفت؟ / واکنش مقامات لشکری و کشوری به تهدیدات ژنرال مارتین دمپسی/اندر حکایت در فشانی های ژنرال آمریکایی


مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: کلام ما کلام امام‌خمینی(ره) است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.


نقوی‌حسینی:غرب جرأت جسارت نظامی علیه ایران را ندارد/ کوچکترین تحرک نظامی مساوی است با پاسخ دندان‌شکن

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ در واکنش به اظهارات رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر اینکه "واشنگتن برای به تأخیر انداختن برنامه هسته‌ای ایران آمادگی نظامی دارد"، گفت: چنین یاوه‌گویی‌هایی بارها و بارها از حلقوم صهیونیست‌ها و نتانیاهو مطرح شده است.
 
دمپسی درباره ایران چه گفت؟ / واکنش مقامات لشکری و کشوری به تهدیدات ژنرال مارتین دمپسی/اندر حکایت در فشانی های ژنرال آمریکایی

وی با بیان اینکه چنین اظهاراتی از سوی مقامات غربی جدید نیست، ادامه داد: هم آمریکایی‌ها و هم صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که اگر کوچکترین تحرک نظامی علیه ایران صورت گیرد، پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: غرب هیچ‌گاه جرأت جسارت نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داشت، چرا که آنان به خوبی می‌دانند که پاسخ دندان‌شکنی از سوی ایران دریافت خواهند کرد.


از مطالب فوق می توان دریافت که ؛
1-پاسخ ایران به هرگونه تجاوزی دردناک و پشیمان کننده خواهد بود.


دمپسی درباره ایران چه گفت؟ / واکنش مقامات لشکری و کشوری به تهدیدات ژنرال مارتین دمپسی/اندر حکایت در فشانی های ژنرال آمریکایی


2-آمریکا توان اقدام نظامی و توان پیش‌بینی عکس‌العمل "ایران" را ندارد.
3-تهدید آمریکا حساب شده نیست و جمهوری اسلامی اهل تجاوز نبوده و همگان پیشرفت‌ها و سلاح‌ها و تجهیزات جمهوری اسلامی را می‌بینند.
4-دشمن آمریکایی در لفاظی های نظامی خود در سوریه در سپتامبر سال 2013 با شکست سختی مواجه شده است و امید است از این شکست ها عبرت بگیرد.

مقامات غربی همواره از اهرم قدرت برای تهدید ایران استفاده کرده اند اما ملت بزرگ ایران هیچگاه مرعوب دشمن نگردیده است و مسئولین پاسخ لازم را داده اند و جمهوری اسلامی ایران توان دفاع از خود را دارد.





گزارش از محمد زرچینی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها