کد خبر: ۲۹۶۶۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
دکتر عبدالحميد احمدي معاونت فرهنگي وزارت ورزش معتقد است به هيچ وجه خبر حضور برانکو در پرسپوليس به وزارت ورزش مربوط نمي‌ شود.
به گزارش پایگاه 598،دکتر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: بحث تغییر مربی در پرسپولیس یک مساله درون تیمی است و به هیچ وجه به وزارت ورزش مربوط نمی‌ شود. من برای چندمین بار می‌ گویم که بحث پیرامون مسائل فنی و مربیان پرسپولیس به وزارت ورزش مربوط نمی‌ شود.

* با وجود تمام قول و قرارها مبنی بر واگذاری در باشگاه استقلال و پرسپولیس در 27 بهمن، این اتفاق نیفتاد؟

همانطور که آقای پورحسینی هم در صحبت های خودش در این رابطه عنوان کرد. وزارت ورزش و وزارت اقتصاد پس از درخواست مجلس محترم شورای اسلامی این بوده که بحث واگذاری انجام شود اما اقدام عملی در این رابطه باید صورت بگیرد. بسیاری از مسائلی که الان مطرح می‌ شود برای ما قابل پیش‌بینی بود. اما باید خریدارها و همه کسانی که توانایی ورود به این معامله را دارند. ابتدا شرایط شان را اعلام کنند تا صلاحیت شان مورد بررسی قرار بگیرد.

* با توجه به اینکه عنوان می‌ شود مثلا ورزشگاه درفشی‌فر اهدایی تربیت بدنی بوده. با این شرایط احتمال بازبینی در مورد مایملک در باشگاه و قیمت گذاری مجدد وجود دارد؟

این حرف ها گمانه زنی است. فکر می کنم که با توجه به شرایطی که سازمان خصوصی سازی پس از بررسی های زیاد اعلام کرده است، نیازی به بازبینی باشد. هیچ موضوعی عنوان نشده است که قبلش مورد بررسی قرار نگیرد و این حرف ها و گمانه زنی ها هم صحبت ندارد.

* آقای تاج عنوان کرده بود که با حمایت وزارت ورزش قصد دارد تا به تیم های آسیایی نیست، سپاهان، فولاد و پرسپولیس کمک کنید، تا امروز چه کمک هایی به نماینده های ایران شده است.

این اظهارنظر آقای تاج بوده است. ایشان در فدراسیون مسوولیت دارد و با دیدگاه مدیریتی خودشان عنوان کردند که باید تیم های حاضر در آسیا را تقویت کنند. تا امروز درخواستی از وزارت ورزش نشده است.

* تیم فولاد 3، 4 نفر از بازیکنانش مشکل سربازی دارند، آیا امکان دارد که همچون دیدارهای تیم‌ملی در آسیا آنها بتواند برای فولاد در این دیدار ما به میدان بروند؟

پیگیری مسائل مربوط به سربازها برعهده سازمان لیگ و فدراسیون است و از طریق آنهایم باید پیگیری شود. این مسائل به وزیر ورزش ارتباطی ندارد. باشگاه هایم باید از این طریق پیگیر مشکلات سربازها باشد.

* آیا وزارت ورزش در مذاکره با برانکو برای حضور روی نیمکت پرسپولیس نقش دارد؟

به هیچ عنوان مساله برانکو مربوط به ما نیست. من برای چندمین بار می‌ گویم که تصمیم گیری در مورد مسائل فنی و تغییر مربی مربوط به وزارت ورزش نیست و این تصمیم گیری کاملا توسط هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه صورت گرفته است.

* به نظر شما با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس در حال واگذاری است تغییر مربی کار صحیحی است؟

این بحث به وزارت ورزش مربوط نمی‌ شود. من نمی‌ دانم حضور مربی جدید برای پرسپولیس مفید است یا خیر؟ باید مدیر باشگاه و اعضای هیات مدیره ببینند که با توجه به نظام پرسپولیس کادرفنی این تیم نیاز به تکمیل شدن دارد یا نه.

* یک بحث سوال برانگیز در مورد نبودن هیچ پاکت درخواستی برای خرید در باشگاه است در حالی که پیش از این گفته می‌ شد با شرایطی متفاوت چند درخواست وجود دارد؟

بحث بررسی پاکت ها مربوط به وزارت ورزش نمی‌ شود بلکه جزییات آن را بخش خصوصی سازی می‌ داند.

* اگر حرفی در مورد تکمیل مبحث خصوصی سازی دارید، بفرمایید؟

بالاخره بعد از مدت ها انتظار این موضوع جنبه اجرایی گرفته است. برای همین پیشاپیش از همه کسانی که برای ورود به عرصه آمادگی دارند. می‌ خواهم که آمادگی خودشان را برای خرید اعلام کنند. تا پس از بررسی های بخش خصوصی سازی بهترین مدعیان انتخاب شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها