أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۲۹۶۹۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
علیرضا خمسه در تقدیر از عوامل سریال پایتخت 3 باشگاه خبرنگاران: «علیرضا خمسه»‌ گفت: تنها دلیل ساخته نشدن پایتخت ۴ برای نوروز ۹۴ هم زمانی ایام فاطمیه و نوروز بود.

علیرضا خمسه، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص سریال "میکائیل" و "پایتخت ۴" گفت: قرار بود سریال "میکائیل" در ایام نوروز پخش شود اما به دلایلی این اتفاق نخواهد افتاد.


وی ادامه داد: بعضی از افراد تصور می کنند اگر کسی در طنز موفق است دیگر نباید کار جدی انجام دهد. اما من در سریال "میکائیل" اولین نقش جدی‌ام را بازی کردم و از قالب طنز خارج شدم. "میکائیل" یک سریال جنایی – پلیسی است که من از بازی متفاوت در آن بسیار خوشحالم.

بازیگر سریال "پایتخت" پیرامون ساخته نشدن آن برای نوروز ۹۴ اظهار داشت: تنها دلیل ساخته نشدن پایتخت ۴ همزمانی ایام فاطمیه و ایام نوروز بود و دوستداران و هواداران پایتخت ۴ منتظر ساخته شدن آن برای نوروز ۹۵ باشند.

خمسه در پایان عنوان کرد: امیدوارم مردم از نقش من در "میکائیل" خوششان بیاید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها