يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۶۹۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینمای ایران گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «وکیل مدافع» مدت ها قبل توسط سازمان سینمایی صادر شده بود که به دلیل عدم تامین بودجه ساخت آن به تعویق افتاد اما اینک شرایط برای تولید این فیلم مهیا شده و تا اوایل سال آتی این اثر طنز جلوی دوربین خواهد رفت.

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: پیش از این قرار بود آقای حبیب الله کاسه ساز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته باشند اما از آنجا که ایشان در تأمین سرمایه برای تولید این فیلم موفق نشدند و بنیاد سینمایی فارابی هم علیرغم وعده هایش هیچگونه کمکی برای تولید این فیلم نکرد ما مجبور به تغییر تهیه کننده این فیلم شدیم و از همین رو قرار است آقای سید احمد میرعلایی مدیر عامل پیشین بنیاد سینمایی فارابی تهیه کنندگی «وکیل مدافع» را بر عهده بگیرند.

وی ادامه داد: صحبت های ما در این زمینه به اتمام رسیده و توافق برای این امر حاصل شده است؛ ما بزودی در «ماهد فیلم» وارد پیش تولید این فیلم خواهیم شد. «وکیل مدافع» از لحاظ پروداکشن فیلم سنگینی است و لوکیشن های بسیار متعددی دارد که یکی از مهمترین لوکیشن های آن برای گرفتن صحنه های جنگی در شهرک دفاع مقدس خواهد بود البته به غیر از آن ما به ناچار در چندین شهر دیگر نیز فیلمبرداری خواهیم داشت که بازبینی لوکیشن ها به زودی آغاز می شود.

شاهمرادی زاده سپس از حضور حمید فرخ نژاد به عنوان بازیگر نقش اول این فیلم سینمایی خبر داد و گفت: به غیر از ایشان تاکنون حضور هیچ یک از عوامل این فیلم قطعی نشده است و به زودی با سایر بازیگران و عوامل پشت صحنه این فیلم وارد مذاکرده خواهیم شد.

این کارگردان سینما در رابطه با داستان این فیلم اظهار داشت: «وکیل مدافع» فیلمی طنز در رابطه با مسئله جنگ است که گریزی به انتخابات نیز می زند. دو کاندیدا در یک شهرستان می خواهند در انتخابات شرکت کنند و با هم مناظره برگزار می کنند در این مناظره یکی از آن ها دیگری را محکوم می کند که چرا هیچگاه به جبهه نرفته است و به همین دلیل شخصی که محکوم می شود که هیچگاه به جبهه نرفته نزد یک فیلمساز جنگی می رود و از او می خواهد که فیلم مستندی بسازد که او را در جبهه و جنگ نشان دهد اما پس از آغاز بازی در این فیلم ناگهان همه چیز واقعی شده و وی به دست نیروهای بعثی اسیر می شود و تازه بقیه ماجراهای فیلم شکل می گیرد!

وی در خاتمه این گفتگو افزود: من همیشه به حوزه فیلم های طنز علاقه زیادی داشته ام چرا که معتقدم مردم در این برهه زمانی و با شرایط اجتماعی تنها از فیلم های طنز استقبال می کنند؛ خوشبختانه در اولین فیلم سینمایی من یعنی «پنجشنبه آخر ماه» هم این اتفاق افتاد و این فیلم با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان روبرو شد اما از آنجا که سالن های بسیار معدودی در اختیار فیلم قرار گرفته بود این اثر سینمایی مهجور ماند اما فروش آن در شبکه نمایش خانگی بسیار چشمگیر و پر رونق بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها