کد خبر: ۲۹۶۹۷۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۰     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
دروازه‌بان باتجربه استقلال گفت: «در استقلال هیچ‌کس نباید به دیگری احساس برتری داشته باشد و باید بگویم که در این تیم هیچ‌کس تافته جدا بافته نیست.»

به گزارش پایگاه 598، وحید طالب‌لو امیدوار است که امسال یک قهرمانی دیگر را با تیم محبوبش کسب کند. او در خصوص شرایط استقلال، شانس قهرمانی این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ داد.

 

* به نظر خودت استقلال مدعی اول قهرمانی است؟!

- همان‌طور که ما خودمان را مدعی اول قهرمانی می‌دانیم، مدعیان دیگر هم شانس خودشان را بیشتر می‌دانند. رقابت بسیار نزدیک است و این کار را سخت می‌کند.

 

* در مورد شرایط خودت و ارتباط با محسن فروزان صحبت کن!

- من معتقدم در استقلال هیچ‌کس نباید به دیگری احساس برتری داشته باشد و باید بگویم که در این تیم هیچ‌کس تافته جدا بافته نیست، حتی نفر بیست‌وپنجم استقلال هم شایستگی‌های خودش را دارد. من معتقدم این هواداران و همچنین بزرگی استقلال است که به تیم ما شخصیت می‌دهد. ما سعی کردیم یکدل باشیم. اگر چیزی وجود دارد باید برای همه باشد و اگر هم چیزی وجود ندارد باز هم باید برای همه باشد. وقتی همدلی وجود داشته باشد، شانس قهرمانی بالا می‌رود. من معتقدم به‌ عنوان مثال در استقلال کسی نباید پول زیرمیزی بگیرد ولی بازیکنان دیگر مشکل مالی داشته باشند.

 

* گویا در این چند وقت اکثر بازیکنان استقلال نسبت به اینکه مسئولان باشگاه درصدی از قرارداد جاسم کرار را پرداخت کرده‌اند، ناراحت شده‌اند؟

- من نمی‌دانم این بازیکن پول گرفته است یا خیر. ما با آقایان افشارزاده و جویباری جلسه داشتیم و در مورد مشکلات صحبت کردیم البته گاهی اوقات مواردی وجود دارد که استثنا محسوب می‌شود. مثلاً یک بازیکن ممنوع‌الخروج است و باید مشکل مالیاتی را حل کند یا یک بازیکن باید با تیم ‌ملی به سفر خارج از ایران برود ولی مشکل خروج از کشور دارد. با این حال معتقدم نباید هر بازیکنی که پولش را نمی‌گیرد قهر کند و بگوید که بازی نمی‌کنم. این بدعت نادرستی است که باب شده و باید از بین برود. من گفتم اگر قرار است پولی داده شود باید اول کارمندان باشگاه را در نظر گرفت. به ‌عنوان مثال قبلاً بازیکنی بوده که پول چشمگیری گرفته ولی در شب عید کارمند باشگاه حقوقش را نگرفته است.

 

* چند قهرمانی با استقلال داری؟

- دو قهرمانی لیگ دارم و یک قهرمانی جام حذفی. امیدوارم امسال چهارمین قهرمانی‌ام را با استقلال به‌ دست بیاورم. الان واقعاً حسرت این را می‌خوریم که چرا استقلال در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد. من امیدوارم امسال قهرمان شویم و سال آینده در آسیا به میدان برویم.

 

* در مورد بازی با گسترش فولاد چه صحبتی داری؟

- گسترش تیم بسیار خوبی است و برای ما قابل احترام است. بازی سختی داریم، از طرفی شنیده‌ایم که آخر هفته احتمالاً در تبریز برف یا باران می‌بارد و این کار ما را سخت می‌کند ولی با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا سه امتیاز را بگیریم.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها