کد خبر: ۲۹۷۰۹۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
محسن فروزان بعد از چهار سال حضور در تبريز اکنون در ترکيب استقلال قرار است به مصاف تيمي برود که فصل گذشته خاطرات خوبي از آنها دارد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در چهارمین دیدارش بعد از تعطیلات نیم فصل این هفته به مصاف گسترش تبریزی خواهد رفت که برخلاف فصل گذشته شرایط خوبی در جدول ندارد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که در سه بازی گذشته خود موفق شده‌اند با برتری مقابل حریفان به صدر جدول نزدیک شوند، امیدوارند با برتری در این بازی خود را مدعی اصلی لیگ چهاردهم معرفی کنند. محسن فروزان، دروازه‌بان شماره یک استقلال که با درخشش در ترکیب گسترش فولاد موفق شد به جمع آبی‌پوشان اضافه شود درباره تقابل تیمش با گسترش اینطور می‌گوید: من خاطرات خوبی از چهار فصلی که تبریز بودم دارم و همیشه برای مردم خونگرم تبریز احترام قائلم و این احترام متقابل بوده. من روزهای خوبی در تبریز داشتم و خوشحالم که فرصتی پیش آمده تا آنها را ببینم.

فروزان که در ابتدای فصل بعد از توافق با تراکتورسازی به جمع آبی‌پوشان اضافه شد درباره واکنش احتمالی هواداران تبریزی به حضور او در این شهر گفت: زمانی که به همراه استقلال به تبریز رفتم هواداران به من لطف داشتند و آنها کاملا در جریان علاقه‌ام به استقلال بودند و هستند. من هر زمان با پیراهن تراکتور و گسترش به میدان رفتم تلاش کردم بهترین عملکردم را در زمین به نمایش بگذارم. زمانی که در فصل اول حضورم در گسترش بودم هم از استقلال پیشنهاد داشتم که قسمت نشد و به تراکتورسازی رفتم. بعد از حضورم در استقلال هم خیلی از هواداران تراکتور به من لطف داشتند و تبریک گفتند.

فروزان در مورد دیدار این هفته تیمش برابر گسترش گفت: مطمئنا برای کسب سه امتیاز می‌رویم و به دنبال این هستیم تا این روندی که در چند هفته داشتیم را دنبال کنیم. گسترش تیم خوبی است و البته در فصل گذشته که من هم در این تیم حضور داشتم شرایط بهتری داشت و اکنون نیز امیدوارم بتوانند با گرفتن نتایج مناسب در لیگ برتر باقی بمانند.

وی ادامه داد: احترام خاصی برای مجموعه گسترش فولاد و شخص آقای مهندس سمندر، زنوزی و حسین زاده قائلم و در زمان حضورم در این تیم لطف زیادی به من داشتند. به نظرم یکی از بهترین مدیریت‌های فوتبالی در این مجموعه حضور دارند که دلسوز فوتبال هستند و امیدوارم جایگاه این تیم با توجه به نگاه مدیریتی و برنامه‌ریزی‌ای که این عزیزان دارند بهتر شود.

فروزان درباره شرایط تیمش گفت: بعد از تعطیلات استارت خوبی داشتیم و کم کم به دنبال رسیدن به هدف‌مان هستیم. استقلال به دنبال رسیدن به صدر جدول است و گسترش هم برای فرار از سقوط می‌جنگدد و این مساله باعث می‌شود بازی زیبایی را شاهد باشیم. البته استقلال برای رسیدن به صدر حریف کوچک و بزرگ نمی‌شناسد و در همه دیدارهای با انگیزه برد به زمین می‌رویم.

دروازه‌بان شماره یک استقلال در ادامه درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما در هر بازی برای رسیدن به کسب نتیجه به میدان می‌رویم و قهرمان در آخر فصل مشخص می‌شود. هدف‌مان قهرمانی است و ما ابزار لازم برای قهرمانی را داریم.

فروزان در پایان گفت: درایت کادرفنی، حمایت هواداران و اتحاد بازیکنان ابزار اصلی ما برای قهرمانی هستند و ما اینگونه به مصاف رقیبان می‌رویم و امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها