أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۲۹۷۱۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
استقلال روز جمعه در هفته بيست و يکم ليگ برتر در حالي به مصاف گسترش تبريز مي‌‌رود که جاسم کرار، آرش برهاني و يعقوب کريمي را در اختيار ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی که بعد از تعطیلات لیگ را با قدرت آغاز کرده، امیدوار است بتواند در چهارمین بازی پیاپی نیز به پیروزی برسد و در این راه البته با غیبت 3 بازیکن تاثیرگذارش کاری سختی خواهد داشت. یعقوب کریمی که درخشش خوبی در سه بازی اخیر تیمش داشت در این دیدار با توجه به مصدومیت غایب خواهد بود و جاسم کرار هم با محرومیت انضباطی قادر به همراهی تیمش نیست و آرش برهانی هم دیگر محروم این تیم است که قلعه‌نویی را با مشکل مواجه کرده است.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی ترکیب تیمش را در این دیدار با محسن فروزان درون دروازه، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی و هاشم بیگ زاده در خط دفاع درون زمین قرار دهد.

فروزان که با توجه به حساسیت بین رحمتی و طالب‌لو در دیدار با پیکان نیمکت نشین شده بود در این دیدار بار دیگر به دروازه آبی‌پوشان باز خواهد گشت تا فرصت خودنمایی مقابل تیم سابق خود که روزگار خوبی در آن داشت به دست بیاورد.

خط دفاعی استقلال هم با حضور مهره‌های باتجربه این تیم و بهبودی هاشم بیگ زاده شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد و هرایر مگویان هم بعد از بازگشت از مصدومیت شرایط همراهی این تیم را خواهد داشت و می‌تواند سوپاپ امتحان مناسبی برای کادرفنی این تیم باشد.

در خط میانی به نظر می‌رسد امید ابراهیمی، خسرو حیدری، خرسند نیا و میلاد نوری درون زمین قرار گیرد و در خط حمله رضا عنایتی و سجاد شهباززاده برای رسیدن به دروازه گسترش تلاش خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها