کد خبر: ۲۹۷۲۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۳
بازیگر «عشق تعطیل نیست» گفت: اوایل هفته آینده به عنوان سفیرمحیط زیست سفری همراه با دوستانم به خوزستان خواهم داشت.

بهنوش بختیاری در گفتگو با خبرنگار سینمایی «خبرگزاری دانشجو» با اعلام اینکه شنبه به عنوان سفیر محیط زیست سفری را به خوزستان خواهد داشت، بیان کرد: بنده جهت حمایت از مردم اهواز که بر گردن مردم ایران حق بسیاری دارند، در شبکه‌های اجتماعی کامنت ها وعکس هایی را گذاشتم.

 

وی تاکید کرد: در هفته آینده سفری را به استان خوزستان خواهم داشت و در پیچ اینستاگرام خودم اطلاع رسانی کرده ام وکسانی را هم که بخواهند با ما همراهی کنند را هم صیمانه دستشان را می فشاریم و امیدوارم که با این حرکت هموطنان اهوازی ما متوجه شوند که تنها نیستند و جامعه هنرمندان هم کنارشان هستند.

 

وی در ارتباط با فحاشی که از طرف مردم خوزستان در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی عنوان کرد: متاسفانه مردم اهواز تصور می کردند که ما خوشحالیم از این اتفاق و کامنت های که در صفحه اینستاگرام بنده می گذاشتند، دال بر نارضایتی بود که نسبت به آب وهوای پاکی که مردم تهران دارند استشمام می کنند، بود.

 

بازیگر «شب های برره» در رابطه با وضعیت سریال«عشق تعطیل نیست» افزود: کارگردان یعنی بیژن بیرنگ  منتظر بازخورد این سریال بود که این مسئله باعث ایجا وقفه در تولید این اثرشد و طی تماسی که در هفته گذشته از طرف تهیه کننده این فیلم با من برقرار شد،از ادامه همکاری این سریال در اوایل اسفند خبر داد.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در آخر راجع به فعالیت‌های اخیر خود به خبرگزاری دانشجو گفت: در سریال «پخمه» مشغول بازی هستم که مضمون آن طنز اجتماعی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها