کد خبر: ۲۹۷۵۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
حجت‌الاسلام‌ زارع‌زاده گفت: عده‌ای در وزارت صنعت به دنبال خام‌فروشی هستند.کارشکنی افرادی خاص نهایی شدن پروژه‌های فولادی وزارت صنعت را به تاخیر انداخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم، حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم حمایت وزارت صنعت از طرح های تولیدی فولاد اظهار کرد: در این زمینه سوال از وزیر صنعت اعلام وصول شده است و مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی، کمک به کشور در شرایط تحریم و توجه ویژه به فرآوری مواد خام نسبت به این مسئله حساس است.

وی افزود: قطعا تذکرات لازم به وزیر صنعت داده خواهد شد و حتی ممکن است شرایط برای استیضاح ایشان هم فراهم شود.

نماینده مردم بافق در مجلس با انتقاد از برنامه های وزارت صنعت در راستای حمایت از تولید تصریح کرد: وزارت صنعت اصلا توجهی به بحث فرآوری و تبدیل مواد خام و توسعه اشتغال ندارد و متاسفانه منافع عده ای در وزارت صنعت به سمت خام فروشی گرایش دارد و به همین دلیل از آن حمایت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زارع زاده توجیهات وزارت صنعت را غیر معقول دانست و بیان کرد: وزارت صنعت در توجیه خود اعلام کرد که این پروژه باید سه ساله انجام می گرفت ولی توجهی به کارشکنی هایی که علیه سرمایه گذار و زمان کشی های عمدی که توسط افراد سودجو صورت گرفته نکرده است و متاسفانه عملا تیشه به ریشه تولید فولاد در کشور می زند

وی گفت: ما در مجلس محکم پای حمایت از تولید ملی ایستاده ایم و ان شالله جلوی این خیانت بزرگ و تصمیم غیرکارشناسی وزارت صنعت را می گیریم.

 وزارت صنعت طی هفته های اخیر خواستار کاهش ظرفیت طرح های فولادی شهرستان بافق استان یزد شده که این مسئله تنها طرح فولادی واگذار شده در کشور را در آستانه تعطیلی قرار داده است همچنین 200هزار تن سنگ‌آهن صادراتی در بورس کالای تهران به فروش رفته که نشان‌دهنده بی‌توجهی به اقتصاد مقاومتی و رواج خام‌فروشی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها