يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۲۹۷۵۴۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۷     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
فارس نوشت:

سفر چهار ساعته رئیس‌جمهور سابق به تبریز با حاشیه‌های همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

 محمود احمدی‌نژاد برای شرکت در مراسم یادبود مادرش ساعت 13.50 دقیقه تهران را به مقصد تبریز ترک کرده و ساعت 14.55 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال هواداران و مدیران دوره دولت خود قرار گرفت.

وی پس از مراسم کوتاه استقبال در فرودگاه به سمت محل برگزاری مراسم یادبود مادرش سیده فاطمه قادری در محله قطران مسجد نظیروندی تبریز حرکت کرد تا در این مجلس که از سوی طرفداران و مدیران دولت وی در آذربایجان شرقی تشکیل شده بود، حضور یابد.

مراسم یادبود سیده فاطمه قادری والده محمود احمدی‌نژاد از ساعت ١٥:٣٠ تا ١٧:٣٠ دقیقه در مسجد نظیروند خیابان قطران تبریز برگزار شد.

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان به تبریز را در سفر چند ساعته علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت دهم و ثمره هاشمی و برادرش امیر همراهی می‌کردند.

مردم در مقابل مسجد نظیروند تجمع کرده و منتظر رسیدن احمدی‌نژاد بودند که با استقبال مردم احمدی‌نژاد وارد مسجد شد و حاج صادق کمالی در این مراسم مداحی کرد.

دادیزاد یکی از روحانیون تبریزی در این مراسم در سخنانی گفت: من در زمان انتخابات در مسجدالحرام برای سه کاندیدا استخاره کردم که برای دکتر آیه ابراهیم آمد که می‌گوید من بت‌ها را خواهم شکست. با این آیه بر خود واجب دانستم به احمدی‌نژاد رأی بدهم.

در این مراسم بیشتر مدیران و فرمانداران دوران احمدی‌نژاد در استان آذربایجان‌شرقی شرکت کرده بودند که می‌توان به حجت‌الاسلام میرتاج الدینی(معاون پارلمانی)، تراب محمدی(مدیرکل میراث فرهنگی)، مسعود محمدیان(جهاد کشاورزی)، یونس فاتح(مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی)، رئیسی(محیط زیست)، حجت‌الاسلام ابراهیمی (مدیر کانون فرهنگی پرورشی کودکان)، فیروز رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، علی داننده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذربایجان‌شرقی اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رسول برگی یکی از واعظ تبریز با بیان اینکه خدمات احمدی‌نژاد در دوران ریاست جمهوری‌اش به ویژه در راه و شهرسازی و مسکن و عمران بر کسی پوشیده نیست، گفت: امروز اگر شاهد افتتاح طرح‌های عمرانی یا کارخانه در کشور هستیم، همگی آنها مربوط به دوران شماست.

وی با بیان اینکه مردم ما مردم شکم و نفس نیستند، گفت: مردم برای اینکه دین‌شان حفظ شود حاضر هستند تمام مال و جان خود را فدا کنند همانطور که در دوران هشت سال دفاع مقدس فدا کردند.

برگی خطاب به احمدی‌نژاد گفت: ما شما را سرباز رهبر می‌شناسیم و عزیز دل ما هستید و دست شما را می‌بوسیم، چراکه در اول مراسم تنفیذ دوره نخست دست رهبر را بوسیدید.

وی با بیان اینکه برای ملت ایران فصل‌الخطاب فرمایشات رهبری است، گفت:  شما سرباز رهبر و انقلاب هستید و ما نوکر شما هستیم تا زمانی که سرباز رهبر بمانید.

چند بنر در اطراف مسجدی نظیروندی محل برگزاری مراسم والده احمدی‌نژاد با عکس وی نصب شده بود.

ثمره هاشمی که زودتر از مسجد خارج و به سمت ماشین حرکت می‌کرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره سفرهای احتمالی احمدی‌نژاد به دیگر شهرستان‌ها نیز گفت: به احتمال قوی وی به قم سفر می‌کند.

خودروی احمدی‌نژاد در حیاط مسجد پارک شده بود و هنگام خروج در زیر برف و باران در بین ازدحام جماعت گیر افتاد که با کمک محافظان و نیروی انتظامی به زحمت باز شد.

خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم با ترافیک سنگین مواجه بود و نیروی انتظامی و راهنمایی رانندگی تلاش می‌کردند تا خللی در رفت و مردم به وجود نیاید.

تعدادی از مردم نیز در حال نوشتن نامه بودند تا به دست وی برسانند؛ مادری از راننده یکی از خودروهای احمدی‌نژاد پرسید که احمدی‌نژاد از کدام در مسجد بیرون می‌آید راننده برگشت و گفت که نمی‌دانم؛ در کنار ماشین فرد دیگری گفت، مادر کاری دارید کمک‌تان کنم که وی در جواب گفت، مگر وی الان رئیس جمهور است که اینطور دوره‌‌اش کرده‌اید.

تعداد زیادی نامه از سوی مردم که بیشتر آنها در همان مکان نوشته شد به دست وی یا محافظان وی رسانده شد.

بیشتر حاضران با موبایل‌هایشان مشغول عکس و فیلمبرداری از مراسم بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
کاوه
ROMANIA
۰۸:۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
۱
۰
پس کو عکس و فیلم اون موبایلا ؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها