کد خبر: ۲۹۷۵۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۲ اسفند ۱۳۹۳
پدر محمدحسین حقیقی در گورستان زاهدان به خاک سپرده شده است، روز گذشته اعضای کاروان «سرزمین برادری» ضمن زیارت گلزار شهدا، بر مزار پدر محمدحسین حقیقی هم حضور یافتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: غروب پنجشنبه 30 بهمن ماه، گلزار شهدای شهر زاهدان زیارتگاه اعضای گروه سیستان و بلوچستان کاروان «سرزمین برادری» بود.

حجت الاسلام الویری، حجت الاسلام همازاده، رضا امیرخانی، محمدرضا شهیدی فر، فروز رجایی فر، محمد حسین حقیقی، محمد حسین قدمی، حسین دهباشی و دیگر اعضای این کاروان با حضور بر سر مزار شهدای اهل سنت و شیعه زاهدان برای شادی روح آنها فاتحه خواندند.



این فاته خوانی از آنجا که در زمان مرسوم زیارت اهل قبور در هفته یعنی عصر پنجشنبه صورت گرفت، همزمان شد با دیدار و مواجهه اعضای کاروان سرزمین برادری با برخی از خانواده های شهدایی که برای زیارت قبر عضو شهید خانواده شان به گلزار شهدا آمده بودند.



علاوه بر برخی از شهدای ترور اهل سنت در سالهای اخیر، این گلزار شهدا محل دفن شهید ترور در کنسولگری جمهوری اسلامی در افغانستان به دست نیروهای سپاه صحابه یعنی شهید ناصر ریگی هم هست.



پسر بر سر مزار پدر

اما در حاشیه این زیارت از قبور شهدا، فاتحه خوانی اعضای کاروان «سرزمین برادری» برای پدر فقید محمدحسین حقیقی مدیر سینمایی کشور هم در نوع خود جالب بود. پدر حقیقی هنگامی که محمدحسین نوجوان بوده در سیستان و بلوچستان بر اثر سانحه رانندگی از دنیا می رود و چون امکان انتقال پیکرش به تهران وجود نداشته، او را در گورستان زاهدان به خاک می سپارند.



محمد حسین حقیقی این مطلب را به برخی از اعضای کاروان گفته بود و این باعث شد اعضای کاروان «سرزمین برادری» به همراه حقیقی بر سر مزار پدرش حاضر شوند و با قرائت فاتحه برای روح آن فقید طلب رحمت و مغفرت کنند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها